Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Bakker90

Jah dokkumer daar heb je een punt.. verkeerd verwoord.. excuus hoor.! :thumbsup

Destroyer

Citaat van: Bakker90 op januari 21, 2013, 12:34:00
Nou ronnie ik ben het met je eens..

Maar als het zo is dat de beleving anders is in vak 14 (dat is ook zo) dan in vak 13 waarom gaan ze niet tussen de mensen van vak 13 staan.. het is toch zo dat we met z'n allen achter de ploeg staan.. en normaal en gezellig met elkaar kunnen staan.?! :proost

Doodzonde dat het uitvak in die andere hoek nu zit, sinds dit gebeurt is, is de sfeer elk jaar minder geworden. Raar maar waar
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 21, 2013, 12:39:08
Jah dokkumer daar heb je een punt.. verkeerd verwoord.. excuus hoor.! :thumbsup
Heb liever wekelijks 3 punten voor Cambuur  :thumbsup
Tis al klaar, we zijn er alweer uit toch? :P Alleen moet de sfeerdiscussie maar even verplaatst worden naar het juiste topic...

Bakker90

indd dokkumer..!! Alleen met dit weer moeten we nog even wachten op de punten..

Nightmarelwd

Wanneer was de sfeer goed dan?
2008-2009 hing er leuke sfeer, vooral in de playoff wedstrijden, maar het merendeel van de songs kwam rechtstreeks uit het stadion van FC Twente.







MI-Sider for Life

Dokkumer

Waarvan het gros ook weer uit Engeland gejat is. Qua originaliteit hoef je echt niet in Nederland te zijn...

RotterdamLeeuwarden

Maar dat hoeft ook niet vind ik.
Als je je maar goed laat horen in het stadion en de ploeg over het dooie punt helpt indien nodig.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2013, 13:54:57
Wanneer was de sfeer goed dan?
2008-2009 hing er leuke sfeer, vooral in de playoff wedstrijden, maar het merendeel van de songs kwam rechtstreeks uit het stadion van FC Twente.

Ja, en? Dan maar. In ieder geval beter als niets of hoe het nu bijna de hele wedstrijd is. Ofwel
:0= DRAMA
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 21, 2013, 14:49:11
Waarvan het gros ook weer uit Engeland gejat is. Qua originaliteit hoef je echt niet in Nederland te zijn...

Beter goed gejat dan je mond dicht houden!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op januari 22, 2013, 00:13:00
Citaat van: Dokkumer op januari 21, 2013, 14:49:11
Waarvan het gros ook weer uit Engeland gejat is. Qua originaliteit hoef je echt niet in Nederland te zijn...

Beter goed gejat dan je mond dicht houden!
:y

Ronnie tng

Nou een klein beetje originaliteit is niet verkeerd. Weet nog wel dat er hier zo gezeurd werd op die Ajax liederen (terecht!). Lekker een half uur achter elkaar zingen "forza Cambuur ole ole" gebeurd zeker niet echt meer?

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op januari 22, 2013, 08:08:05
Nou een klein beetje originaliteit is niet verkeerd. Weet nog wel dat er hier zo gezeurd werd op die Ajax liederen (terecht!). Lekker een half uur achter elkaar zingen "forza Cambuur ole ole" gebeurd zeker niet echt meer?

Het probleem is dat er een nummer wordt ingezet en na twee/drie  minuten begint een ander gedeelte in vak 13 met een andere song.
Wij proberen vanuit vak 14 om een song langer door te zingen of met nieuwe songs te komen, maar heb het idee dat een gedeelte in  vak 13 het liefste zijn eigen weg gaat en nu drie jaar lang dezelfde songs wil zingen en niet in is voor verandering.

Zelfde geldt voor sfeeracties. Waarom iedere twee weken een sfeeractie en waarom wordt de rest van de Noord tribune er niet bij betrokken. Er lopen genoeg mensen met goede ideeën. Voorbeeld is de inzamelingsactie voor sfeer./ vlag Niks mis mee, maar wanneer er dan bijvoorbeeld vanuit vak 14 wordt aangegeven dat we graag mee willen denken over een groot doek, gaat men hun eigen weg. Verwachten dat er geld wordt ingezameld door iedereen maar niet openstaan voor ideeën van de supporters die geld geven. 
MI-Sider for Life

Destroyer

Dan moet je meer met deze groep contact leggen. Het doel van vak 14 is goed, dat steun ik. Alleen om dan naast vak 13 te gaan staan heeft weinig zin. Ik denk dat je beter bij elkaar kan gaan staan dan tegen elkaar zingen. Bovendien hoor je vanaf daar niet wat veertien zingt, erg verwarrend.

Wat collecte en sfeer items betreft, ga idd overleggen over doelen. Het geld wat gedoneert is, komt van ons allen. Dat kan toch prima op een forum als deze?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op januari 22, 2013, 08:08:05
Nou een klein beetje originaliteit is niet verkeerd. Weet nog wel dat er hier zo gezeurd werd op die Ajax liederen (terecht!). Lekker een half uur achter elkaar zingen "forza Cambuur ole ole" gebeurd zeker niet echt meer?
:devil

Eens, hoe origineler hoe mooier. Maar op dit moment is de sfeer al zo lang belabberd  dat je blij moet wezen dat er af en toe gezongen wordt. Helaas... Iemand oplossing?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004