Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!

Waarvan akte :proost

1 geheel zijn! Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!

Akkoord!

Gaat u dan ook springen op de klanken van Tsunami?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2014, 16:58:15
Op houden met die flauwkul gewoon keihard zingen

Nou zit je zelf ook al te melden wat je gaat doen. Dat zouden we toch geheim houden? :devil

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2014, 07:13:05
Akkoord!

Gaat u dan ook springen op de klanken van Tsunami?

Weet niet of de tribune dat gaat houden...

dit is mien club

Citaat van: clint op januari 24, 2014, 07:19:09
Nou zit je zelf ook al te melden wat je gaat doen. Dat zouden we toch geheim houden? :devil

Hahaha excuus meneer Clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: ForzaCambuur1 op januari 23, 2014, 23:00:27
Gezeik over die trommels altijd. Echt een non discussie.

Dat mag jij vinden. Die dingen horen niet bij voetbal en al helemaal niet bij een volksclub. Verder zijn die dingen juist sfeerverlagend! Zeker wanneer 14 begint dan slaat dat kut dingen alles kapot.

dit is mien club

Iedereen heeft het hier over noord één geheel, begin dan eerst maar eens met aanwijzen welk vak begint.
Want als vak 14 begint slaat vak 13 heel vaak de plank mis...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

god o god. straks krijgen we nog een choreograaf en een dirigent voor de vakken.  :zweep

John Hiatt

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 10:12:39
Iedereen heeft het hier over noord één geheel, begin dan eerst maar eens met aanwijzen welk vak begint.
Want als vak 14 begint slaat vak 13 heel vaak de plank mis...

Daar hoeft niemand aanwijzingen voor te geven. Dat ontstaat spontaan, als je elkaar maar wat gunt.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op januari 24, 2014, 10:21:24
god o god. straks krijgen we nog een choreograaf en een dirigent voor de vakken.  :zweep
Krukje en megafoon zijn al onderweg :devil

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 10:12:39
Iedereen heeft het hier over noord één geheel, begin dan eerst maar eens met aanwijzen welk vak begint.
Want als vak 14 begint slaat vak 13 heel vaak de plank mis...

Vanaf west hoor ik duidelijk het iniatief bij 14 weg komen! Wat een kabaal als ze allemaal meedoen! Vak 13 kan er een voorbeeld aannemen, als die beginnen is het geluidsniveau vele malen lager. 13 is toch nog steeds het vak van de huppelkutjes en de zie mij eens in 13 staan jongetjes.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Of een bakje, net als Eagles  :_schater

Galdiano

Tevens als 12 aanzet gaat het ook goed los! Probleem ligt echt in 13!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Citaat van: dizzhead op januari 24, 2014, 10:21:24
god o god. straks krijgen we nog een choreograaf en een dirigent voor de vakken.  :zweep

Nooit.................

Maar vak 13 doet altijd maar wat
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Misschien een idee dat span niet meer in 13 gaat staan maar of meer naar 14 of bij 12 gaat staan??
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it