Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: scc-aaron op januari 20, 2014, 11:30:10
Wat ik erg mooi vond tijdens de wedstrijd was het scanderen van namen door Noord. Onder andere van Barto, Nienhuis en van der Laan, volgens mij moet dat een enorm goed gevoel geven aan de desbetreffende speler en vertrouwen voor de komende wedstrijd.
inderdaad

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op januari 20, 2014, 11:49:17
Nou heel groot gedeelte vak 14"sprong gewoon.. 15deed niet mee..

Grappige is wel.... met decweek gaan er op andere vakken steeds meer meespringen terwijl de 'fanatiekere' dit willen stoppen... op zuid vonden ze het zo geweldig.. zelfs de oudjes gingen meespringen..
het gezeur dat iedereen her nu doet en daarom moet stoppen gaat nergens over..
Bij de helft van onze liedjes kan je een willekeurige andere clubnaam erin zette.. allemaal hrtzelfde.

De sfeervwas niet zo slecht.. maar het was echt wel een saaie pot,dat komt de sfeer niet ten goede..

Het fanatiekere publiek vind het niks meer. (Zelf ook klaar mee) maar het merendeel doet steeds fanatieker mee helaas..
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op januari 20, 2014, 12:12:03
Het fanatiekere publiek vind het niks meer. (Zelf ook klaar mee) maar het merendeel doet steeds fanatieker mee helaas..

Doet het hele stadion eindelijk mee, vinden de 'vaste sfeermakers' het plotseling niet leuk meer. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik hou alleen niet zo van de standaard afspraakjes. Dus wat dat betreft kan ik me er wel in vinden. Maar we hebben er wel een beetje om gevraagd door met z'n allen om Tsunami te vragen na die wedstrijd bij DKV. Ik probeer me elke keer nog als een gek in te zetten bij elk nummer dat gezongen wordt, maar vind het allemaal wat tam de laatste thuiswedstrijden. (beker helaas niet bij geweest)

siepelsjeu

heel zuid deed mee

TM

Citaat van: pvanbuijtene op januari 20, 2014, 11:50:22
Bijker werd ook veel toegezongwn vooral na zijn geweldige bloksliding..

Ja dat was wel mooi! Iedereen: Bijker Hooligan. Hij moest lachen toen hij het hoorde en daagte het uitvak nog even uit. Prachtige jongen.

Daarnaast ook nog gelachen om Ritzmaier. Die deed net alsof hij een bal keihard naar de grensrechter schopte, maar schopte expres over de bal heen waardoor de grensrechter schrok. Toen lachte Ritzmaier hem even uit en liep lachend weg haha :_schater

siepelsjeu

bijna elke speler werd toegezongen  :)

Cambuur058

Citaat van: TM op januari 20, 2014, 17:19:28
Ja dat was wel mooi! Iedereen: Bijker Hooligan. Hij moest lachen toen hij het hoorde en daagte het uitvak nog even uit. Prachtige jongen.

Daarnaast ook nog gelachen om Ritzmaier. Die deed net alsof hij een bal keihard naar de grensrechter schopte, maar schopte expres over de bal heen waardoor de grensrechter schrok. Toen lachte Ritzmaier hem even uit en liep lachend weg haha :_schater
Dacht dat hij dat tegen het uitvak deed haha

Lwdscc

Citaat van: Galdiano op januari 20, 2014, 10:57:30
Volgende keer nog één keer en dan is het klaar!
In de LC staat dat DVBBS & Borgeous niet (kunnen) komen dus wat mij betreft was afgelopen zondag de laatste keer al  :proost

SCCornjum

Het is met dkv begonnen, wat mij betreft zondag een prima einde.
Watching Football Is Not A Crime

NanneSCC

Het wordt ook nodig tijd voor wat nieuwe liederen. We zingen nu al weet
ik niet hoe lang dezelfde nummers. Het wordt tijd om er af en toe een
nieuwe tussendoor te gooien. Wat mij betreft is dit een mooie en dan
natuurlijk in SCC vorm.

http://www.youtube.com/watch?v=edDwIyfCQ7s

Cambuur058


Dokkumer

Schijnt ons dak niet op berekend te zijn, wel mooi om mee te nemen naar een nieuw stadion, katrollen voor megadoeken.

TM

In het artikel van de LC vandaag staat dat UL op een oost een groot spandoek toont die door middel van een takelsysteem omhoog wordt gehesen.

Het is trouwens niet echt slim van de UL om sfeeracties van te voren prijs te geven. Beetje dom en amateuristisch, maar dat zijn we gewend van UL.


Clint

Citaat van: TM op januari 23, 2014, 13:37:56
Het is trouwens niet echt slim van de UL om sfeeracties van te voren prijs te geven. Beetje dom en amateuristisch, maar dat zijn we gewend van UL.

Wat is dit nu weer voor een onnozele opmerking? Sfeeracties kun je toch gewoon aangeven?

Westerpark

Citaat van: clint op januari 23, 2014, 13:51:43
Wat is dit nu weer voor een onnozele opmerking? Sfeeracties kun je toch gewoon aangeven?

Natuurlijk niet! Aangeven dat er wat gaat gebeuren kan nog, maar inhoudelijk er op in gaan is echt not done. De spanning en onwetendheid van wat er komen gaat is juist wat een sfeeractie zo mooi maakt. In plaats daarvan geeft UL het aan vriend en vijand prijs.
Er staat nog net geen ontwerp in de krant... :O