Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Gister had de trommel er niks mee te maken, de supporters moesten blijkbaar zelf ook nog een beetje ontwaken uit de winterslaap.. Hele matige sfeer, volgende week dan maar dubbel  :P

Dokkumer

In de samenvatting was vaak genoeg alleen de trommel te horen. SCHANDALIG!

S(CC)upporter

Buiten de trommel om werd er ook niet echt leiding genomen, was bepaalde delen gewoon vrij stil. Iedereen spaart zich voor aanstaande zondag zullen we maar denken :thumbsup

TM

Het ging met vlagen soms best los op de tribune. Ik noem een let's go fucking mental, wie niet springt en forza cambuur ole ole.

TM

Citaat van: Dokkumer op januari 20, 2014, 08:45:39
In de samenvatting was vaak genoeg alleen de trommel te horen. SCHANDALIG!

Op zuid staat ook een trommel he. En in het uitvak was ook een trommel. Dan heb je dus drie van die lelijke en onzinnige dingen in het stadion staan. Het zou verboden moeten worden.......

SCCdrachten

Citaat van: TM op januari 20, 2014, 10:42:10
Het ging met vlagen soms best los op de tribune. Ik noem een let's go fucking mental, wie niet springt en forza cambuur ole ole.

Het waren maar momenten kan me ook nog wel herrineren dat het 90 minuten lang zo tekeer ging. heeft waarschijnlijk met de betonrot te maken :P Vond het trouwens leuk om te zien dat vak 14 en 15 mooi bleven stilstaan op de tsunami !!

Galdiano

Volgende keer nog één keer en dan is het klaar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: TM op januari 20, 2014, 10:43:27
Op zuid staat ook een trommel he. En in het uitvak was ook een trommel. Dan heb je dus drie van die lelijke en onzinnige dingen in het stadion staan. Het zou verboden moeten worden.......
zeikert het wel gelijk!!

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op januari 20, 2014, 10:57:30
Volgende keer nog één keer en dan is het klaar!

Precies, het is leuk geweest met de Tsunami!  :0=

666

Sfeer vond ik best wel oke.. ja het kan beter, maar het kan ook veel slechter. Ik heb het af en toe behoorlijk los horen/zien gaan.

In vergelijking met alle eredivisiestadions is die van ons toch wel 1 van de uitzonderlijkste.
 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op januari 20, 2014, 10:57:30
Volgende keer nog één keer en dan is het klaar!

Had al lang klaar moeten zijn. Dkv uit was spontaan, nu niet meer. Ik spring ook volgende week niet op dat josti nummer!
:_spank

scc-aaron

Wat ik erg mooi vond tijdens de wedstrijd was het scanderen van namen door Noord. Onder andere van Barto, Nienhuis en van der Laan, volgens mij moet dat een enorm goed gevoel geven aan de desbetreffende speler en vertrouwen voor de komende wedstrijd.

S(CC)upporter

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2014, 11:29:59
Had al lang klaar moeten zijn. Dkv uit was spontaan, nu niet meer. Ik spring ook volgende week niet op dat josti nummer!
:_spank

Nog één keer de principes opzij volgende week, dan moet het hele stadion springen! Voor deze wedstrijd moet het chaos zijn, alle principes even over boord! |:) :0=

pvanbuijtene

Citaat van: SCCdrachten op januari 20, 2014, 10:52:27
Het waren maar momenten kan me ook nog wel herrineren dat het 90 minuten lang zo tekeer ging. heeft waarschijnlijk met de betonrot te maken :P Vond het trouwens leuk om te zien dat vak 14 en 15 mooi bleven stilstaan op de tsunami !!
Nou heel groot gedeelte vak 14"sprong gewoon.. 15deed niet mee..

Grappige is wel.... met decweek gaan er op andere vakken steeds meer meespringen terwijl de 'fanatiekere' dit willen stoppen... op zuid vonden ze het zo geweldig.. zelfs de oudjes gingen meespringen..
het gezeur dat iedereen her nu doet en daarom moet stoppen gaat nergens over..
Bij de helft van onze liedjes kan je een willekeurige andere clubnaam erin zette.. allemaal hrtzelfde.

De sfeervwas niet zo slecht.. maar het was echt wel een saaie pot,dat komt de sfeer niet ten goede..

pvanbuijtene

Citaat van: scc-aaron op januari 20, 2014, 11:30:10
Wat ik erg mooi vond tijdens de wedstrijd was het scanderen van namen door Noord. Onder andere van Barto, Nienhuis en van der Laan, volgens mij moet dat een enorm goed gevoel geven aan de desbetreffende speler en vertrouwen voor de komende wedstrijd.

Bijker werd ook veel toegezongwn vooral na zijn geweldige bloksliding..