Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hij bracht wel wat nodig was op zijn positie... altijd aanspeelbaar voor Schilder, stevig de duels in. Simpel spelen waar dat nodig was en als hij in het nauw kwam wist hij het vaak te redden op techniek.

Net als met Robertha (of Rossi) weet je niet of hij dat ook een heel seizoen zou kunnen, maar het zag er veelbelovend uit.

justremco

Citaat van: Delamere op juni 22, 2018, 18:42:12
Normaal gesproken wordt een gehuurde speler die heel lang geblesseerd is geweest en verder weinig opvallende potjes heeft gespeeld hier meestal met de grond gelijk gemaakt. Maar bij deze Rosheuvel vreemdgenoeg niet. Dat hoeft wat mij betreft ook niet. Maar dat er over hem wordt gesproken alsof onze beste speler nu is vertrokken is ook wel heel erg overdreven. Het valt allemaal wel wat mee. Oké, hij is idd een stuk beter dan Boerlage, maar ja, wie is dat niet? Ik had hem liever gehouden dan Boerlage maar die heeft nog een contract, en kun je aan de straatstenen niet kwijt. Dus daar zitten we nog een jaar aan vast. Maar het trieste feit dat Boerlage er niks van kan, betekent toch niet dat Rosheuvel een geweldenaar is?

Rosheuvel is niet gehuurd toch? En was wel een type die ik graag zag, een goeie balafpakker en daarna vrijwel altijd de blik vooruit...

Delamere

Citaat van: justremco op juni 22, 2018, 19:34:35
Rosheuvel is niet gehuurd toch? En was wel een type die ik graag zag, een goeie balafpakker en daarna vrijwel altijd de blik vooruit...
Ik meende dat hij was gehuurd maar je hebt gelijk.
Maar hij had wel vast laten leggen dat hij bij verlenging van zijn contract een bepaald salaris zou opstrijken, dat in de huidige situatie veel te hoog voor Cambuur is. Ben trouwens bang dat ie dat bij Telstar ook niet gaat beuren.

Collingwood

Monteiro schijnt in de belangstelling te staan van meerdere Franse clubs. Kan ons leuk zakcentje opleveren...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2018, 21:07:17
Monteiro schijnt in de belangstelling te staan van meerdere Franse clubs. Kan ons leuk zakcentje opleveren...

Enig idee hoeveel procent onze doorverkoop clausule bedraagt??

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 22, 2018, 21:21:01
Enig idee hoeveel procent onze doorverkoop clausule bedraagt??

Nope, destijds slechts gemeld door de LC dat er 'een' doorverkooppercentage is bedongen.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Area 58

Gasgeve

Citaat van: Delamere op juni 22, 2018, 19:54:16
Ik meende dat hij was gehuurd maar je hebt gelijk.
Maar hij had wel vast laten leggen dat hij bij verlenging van zijn contract een bepaald salaris zou opstrijken, dat in de huidige situatie veel te hoog voor Cambuur is. Ben trouwens bang dat ie dat bij Telstar ook niet gaat beuren.
Als die een amateurcontract bij Telstar heeft getekend, dan zou hij hier ook wel voor een modaal salaris willen spelen.

Jandehulk

Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2018, 06:29:33
Als die een amateurcontract bij Telstar heeft getekend, dan zou hij hier ook wel voor een modaal salaris willen spelen.
ze heffe hem ,zoals ik al eerder zei,nooit een aanbieding gedaan...wilde zelf graag blijven .

zeewolde

Vond het wel een hele goeie voetballer, maar het is wel heel apart dat geen enkele club hem een contract wil aanbieden. Zou er dan toch iets zijn wat wij allemaal niet zien/weten?

Lore

Is het niet tijd dag meneer Rosheuvel besproken gaat worden in het topic "oud spelers"?

Drumfather SCC

Djavan Anderson staat op het punt om een fraaie overstap naar de Serie A af te ronden. De 23-jarige rechtsback van Serie B-club Bari weet zich in de nadrukkelijke belangstelling van onder meer Fiorentina en Bologna

Hebben wij hier iets gemist?  :_schater

hobbes

Citaat van: Drumfather SCC op juni 26, 2018, 15:05:34
Djavan Anderson staat op het punt om een fraaie overstap naar de Serie A af te ronden. De 23-jarige rechtsback van Serie B-club Bari weet zich in de nadrukkelijke belangstelling van onder meer Fiorentina en Bologna

Hebben wij hier iets gemist?  :_schater

Hoe dan?

Collingwood

Vond hem bij ons ook echt niet zo slecht hoor, vond het zelfs onterecht dat hij destijds werd gepasseerd voor Van Deelen (hoewel die het uiteindelijk uitstekend heeft gedaan natuurlijk). Uiteraard zag ik hem ook niet meteen in de Serie A belanden, maar dat hij het elders goed doet verbaast me niet.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2018, 15:20:44
Vond hem bij ons ook echt niet zo slecht hoor, vond het zelfs onterecht dat hij destijds werd gepasseerd voor Van Deelen (hoewel die het uiteindelijk uitstekend heeft gedaan natuurlijk). Uiteraard zag ik hem ook niet meteen in de Serie A belanden, maar dat hij het elders goed doet verbaast me niet.

een paar slechte wedstrijden en je kan het hier schudden als onbekende voetballer