Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Ruud ter Heide kan voetballen bij het gevangeniselftal

Collingwood

Volgens het AD heeft Barto Dordrecht afgezegd. Ik zeg mooi bij Harkema gaan voetballen en bij ons in de jeugdopleiding komen werken.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Emmen heeft ook geïnformeerd naar hem als 2e spits. (Of dat nu nog speelt weet ik niet).
Hij blijft het liefste in het noorden iig.

Lore

Citaat van: Montana op juli 06, 2018, 13:13:38
Emmen heeft ook geïnformeerd naar hem als 2e spits. (Of dat nu nog speelt weet ik niet).
Hij blijft het liefste in het noorden iig.

Ik zou het doen als ik hem was. Hij heeft zich bij ons ook vaak teruggeknokt naar de 1ste spits positie.

justremco

Citaat van: Lore op juli 06, 2018, 14:57:19
Ik zou het doen als ik hem was. Hij heeft zich bij ons ook vaak teruggeknokt naar de 1ste spits positie.

Ze hebben daar Arias gehaald, geen idee of ie 1e of 2e spits is. Maar dat is oek niet zoveel soeps

speculeter

Citaat van: justremco op juli 06, 2018, 15:15:45
Ze hebben daar Arias gehaald, geen idee of ie 1e of 2e spits is. Maar dat is oek niet zoveel soeps
nee dat hebben we hier gezien.1-5weet je nog?

zeewolde

Citaat van: speculeter op juli 06, 2018, 17:21:52
nee dat hebben we hier gezien.1-5weet je nog?
beoordeel je alle spelers op basis van 1 a 2 wedstrijden?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op juli 06, 2018, 17:21:52
nee dat hebben we hier gezien.1-5weet je nog?

NEE DAT WETEN WE NIET MEER, lullo :(

:devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Even serieus wanneer hebben we 1-5 verloren?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 06, 2018, 15:15:45
Ze hebben daar Arias gehaald, geen idee of ie 1e of 2e spits is. Maar dat is oek niet zoveel soeps

Emmen zoekt nog een extra spits volgens VI, zou dus nog kunnen.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Fred Grim nieuwe trainer RKC, gevalletje gegokt en verloren  :_schater

sunderland

Citaat van: justremco op juli 08, 2018, 16:04:37
Fred Grim nieuwe trainer RKC, gevalletje gegokt en verloren  :_schater
whaha de judas

hobbes

Was altijd al zijn droom denk ik  :devil

speculeter

Citaat van: justremco op juli 08, 2018, 16:04:37
Fred Grim nieuwe trainer RKC, gevalletje gegokt en verloren  :_schater
daar wou niemand naar toe en hij tekent daar.
Sorry wat een loser

gewoon een fan

Citaat van: justremco op juli 08, 2018, 16:04:37
Fred Grim nieuwe trainer RKC, gevalletje gegokt en verloren  :_schater

Hij moest en zou trainer worden van een club in geel/blauw  :proost