Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ze hopen op contract ontbinding El Makrini.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2018, 10:21:53
Ze hopen op contract ontbinding El Makrini.
En is er een plan B? Rosheuvel had namelijk ook prima links op het middenveld kunnen spelen en desnoods linksback. Multifunctionele speler met kwaliteiten voor de basis laten we zo lopen.

Bernardo

Misschien twijfelen ze wel niet aan Rosheuvel zijn voetbalkwaliteiten maar aan zijn fysieke gesteldheid. Is 3 kwart seizoen geblesseerd geweest

speculeter

Met die twee talenten en eventueel makrini er achter hebben we wel een moi middenveld

Gasgeve

Citaat van: speculeter op juni 22, 2018, 10:47:57
Met die twee talenten en eventueel makrini er achter hebben we wel een moi middenveld
Op basis waarvan hebben we met die 2 talenten een mooi middenveld? Hebben beide amper een potje op profniveau gespeeld.

Collingwood

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2018, 10:21:53
Ze hopen op contract ontbinding El Makrini.

Even los van dat ze dan wat mij betreft nog steeds Rosheuvel hadden kunnen houden zou dit wel een mooi scenario zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Gasgeve op juni 22, 2018, 10:55:39
Op basis waarvan hebben we met die 2 talenten een mooi middenveld? Hebben beide amper een potje op profniveau gespeeld.
ik ga gewoon vh positieve uit en verwacht van die 3 jonge talenten die ze voor het middenveld hebben gehaald er twee gaan slagen met een mentor als makrini er bij.
Laten we die kant nu maar eens opgaan met dit forum!
Niet het zal nooit wat wurde.
Maar we gaan er wat van maken ??

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 22, 2018, 11:35:29
ik ga gewoon vh positieve uit en verwacht van die 3 jonge talenten die ze voor het middenveld hebben gehaald er twee gaan slagen met een mentor als makrini er bij.
Laten we die kant nu maar eens opgaan met dit forum!
Niet het zal nooit wat wurde.
Maar we gaan er wat van maken ??

:thumbsup |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Citaat van: speculeter op juni 22, 2018, 11:35:29
ik ga gewoon vh positieve uit en verwacht van die 3 jonge talenten die ze voor het middenveld hebben gehaald er twee gaan slagen met een mentor als makrini er bij.
Laten we die kant nu maar eens opgaan met dit forum!
Niet het zal nooit wat wurde.
Maar we gaan er wat van maken ??
Maar het is nergens op gebaseerd?

Yellow Army

Citaat van: Gasgeve op juni 22, 2018, 12:24:02
Maar het is nergens op gebaseerd?

Kijk naar zijn forumnaam en je hebt je antwoord  :_schater
Area 58

Vlampiep

Cambuur zijn onderhandelingspositie voor het halen is behoorlijk teniet gedaan nu Rosheuvel is vertrokken.
Ze weten dat Cambuur baat heeft bij bv een Makrini en die zijn onderhandelingspositie is nu sterk verbeterd.
Niet erg slim, maar we hebben voldoende verdedigers, dus kan Schilder ook op 6.

Agy

Citaat van: Vlampiep op juni 22, 2018, 13:25:28
Cambuur zijn onderhandelingspositie voor het halen is behoorlijk teniet gedaan....

Daar is Foeke idd bij herhaling erg goed in  :|

Gasgeve

Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2018, 13:24:40
Kijk naar zijn forumnaam en je hebt je antwoord  :_schater
Haha, goed punt!  :_schater

Bankzitter

Als Rosheuvel fit blijft en hij speelt met een amateurcontract, dan kan hij in de winterstop naar een eredivisieclub. Hele complete speler die zwaar onderschat werd.

Delamere

Normaal gesproken wordt een gehuurde speler die heel lang geblesseerd is geweest en verder weinig opvallende potjes heeft gespeeld hier meestal met de grond gelijk gemaakt. Maar bij deze Rosheuvel vreemdgenoeg niet. Dat hoeft wat mij betreft ook niet. Maar dat er over hem wordt gesproken alsof onze beste speler nu is vertrokken is ook wel heel erg overdreven. Het valt allemaal wel wat mee. Oké, hij is idd een stuk beter dan Boerlage, maar ja, wie is dat niet? Ik had hem liever gehouden dan Boerlage maar die heeft nog een contract, en kun je aan de straatstenen niet kwijt. Dus daar zitten we nog een jaar aan vast. Maar het trieste feit dat Boerlage er niks van kan, betekent toch niet dat Rosheuvel een geweldenaar is?