Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2018, 07:49:49
wie moest er dan op Barto zijn plek spelen?

kippersluis?

kip maakt trouwens gewoon weer 10 0f meer bij almere daar ken wel een  :proost op

D.H.Skolten

Blijft Crowley bij Willem II, of wordt ie weer verhuurt?  Grote meerwaarde voor Cambuur afgelopen seizoen. Zou leuk zijn om 'm hier weer te zien spelen.

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 14, 2018, 22:27:51
kippersluis?

kip maakt trouwens gewoon weer 10 0f meer bij almere daar ken wel een  :proost op
dus Bij kip is het fout als hij op een andere positie speelt en niet op zijn eigen, maar als het dan om Barto gaat mag er wel iemand in de spits staan die daar niet hoort. Is wel heel apart.

En dan ook nog een speler die misschien 1 wedstrijd een behoorlijk nivo haalde afgelopen seizoen...

Zuid1991

Citaat van: denistel op juni 14, 2018, 22:27:51
kippersluis?

kip maakt trouwens gewoon weer 10 0f meer bij almere daar ken wel een  :proost op
Je doet nu net of het zo spijtig is dat Kip niet meer bij scc speelt.
Ja al zal hij 10 maken bij Almere, nou en?
Daar zal alles om Kip draaien, alle ballen zullen bij hem ingeleverd worden. De druk zal ook anders zijn voor een 1000 toeschouwers.
Kip zijn instelling stond mij niet aan hier.
Hij heeft zich niet kunnen bewijzen bij ons.
Ja, ondanks zijn niet geliefde positie. Had hij zich maar moeten schikken en zijn geliefde positie moeten afdwingen door goed te ballen etc!

Jandehulk

Is ook spijtig....zonde

denistel

Citaat van: Zuid1991 op juni 15, 2018, 07:30:22
Je doet nu net of het zo spijtig is dat Kip niet meer bij scc speelt.
Ja al zal hij 10 maken bij Almere, nou en?
Daar zal alles om Kip draaien, alle ballen zullen bij hem ingeleverd worden. De druk zal ook anders zijn voor een 1000 toeschouwers.
Kip zijn instelling stond mij niet aan hier.
Hij heeft zich niet kunnen bewijzen bij ons.
Ja, ondanks zijn niet geliefde positie. Had hij zich maar moeten schikken en zijn geliefde positie moeten afdwingen door goed te ballen etc!

kansloos als de ts je niet serieus neemt zo denk ik er over.zelfde ook voor mathieu en kippersluis

en wat de positie opv barto betreft we hebben het niet geprobeerd met kippersluis op 9
terwijl wij zelf aan gaf daar wel te willen spelen.

onze ts was ge van daniels barto en boerlage en dat is hun goed recht maar neem dan ook
de consequenties. er zijn gewoon zo veel dingen gebeurd afgelopen seizoen en we weten
de afloop.

Drumfather SCC

Zitmaaier terug naar Oostenrijk;

''Marcel Ritzmaier keert terug naar zijn vaderland Oostenrijk. De middenvelder, die transfervrij mocht vertrekken bij PSV heeft getekend bij Wolfsberger AC''

Collingwood

Heeft getekend bij Telstar.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 18:57:53
Heeft getekend bij Telstar.

Zo duur was ie dan vast niet ??

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 21, 2018, 19:11:08
Zo duur was ie dan vast niet ??

Nooit de reden gehoord waarom hij definitief moest vertrekken. Te duur was alleen de reden voor het niet lichten van de optie toch? Vind het nog steeds jammer, een type-Rosheuvel is net wat wij nog missen...
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 18:57:53
Heeft getekend bij Telstar.

Ongelooflijk, een gemiste kans, had een heel goede klik met schilder
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 19:13:08
Nooit de reden gehoord waarom hij definitief moest vertrekken. Te duur was alleen de reden voor het niet lichten van de optie toch? Vind het nog steeds jammer, een type-Rosheuvel is net wat wij nog missen...

Heeft daarna geen aanbieding meer gehad begreep ik....

Collingwood

#6267
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 21, 2018, 19:17:46
Ongelooflijk, een gemiste kans, had een heel goede klik met schilder

Kan er ook (nog steeds) geen enkele goede reden voor verzinnen om hem te laten gaan.

Citaat van: justremco op juni 21, 2018, 19:22:46
Heeft daarna geen aanbieding meer gehad begreep ik....

Was mooi geweest als er even een journalist had gevraagd wat daar de reden voor was. Ben benieuwd of we een betere (of even goede om maar eens mee te beginnen) vervanger krijgen...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 19:47:21
Kan er ook (nog steeds) geen enkele goede reden voor verzinnen om hem te laten gaan.

Was mooi geweest als er even een journalist had gevraagd wat daar de reden voor was. Ben benieuwd of we een betere (of even goede om maar eens mee te beginnen) vervanger krijgen...

Zijn maar weinig kritische journalisten, zijn allemaal bang dat ze geen info etc meer krijgen. Ze zullen wel weer heel veel vertrouwen hebben in Boerlage en die als eerste op het wedstrijdformulier zetten  :_schater

Bankzitter

Inderdaad wel de bevestiging dat het niet aan zijn financiƫle eisen heeft gelegen.
Dan kunnen het maar een paar redenen zijn:
- het is een lastige gozer. Lijkt me sterk, kwam heel rustig en professioneel over.
-  chronische blessure. Mogelijk, maar waarom dan Narsingh wel een aanbieding?
-  Boerlage is de beoogde "6". Dat is onbegrijpelijk aangezien Rosheuvel alle kwaliteiten heeft die nodig zijn op die positie.


Erg jammer in ieder geval, een van de weinig spelers waar ik me niet aan heb geergerd afgelopen seizoen... .