Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2018, 20:21:28
-  Boerlage is de beoogde "6". Dat is onbegrijpelijk aangezien Rosheuvel alle kwaliteiten heeft die nodig zijn op die positie.

Aangezien ze nog een middenvelder zoeken en er tot nu toe alleen vrij offensieve middenvelders onder contract staan, zal dit het niet zijn lijkt me/hoop ik.

Zal wel om zijn blessures zijn. Narsingh kon ook alleen maar een prestatiecontract tekenen, geen volwaardig contract. En met vleugelspitsen rouleer je natuurlijk wat makkelijker dan met je nummer 6.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 20:29:14
Aangezien ze nog een middenvelder zoeken en er tot nu toe alleen vrij offensieve middenvelders onder contract staan, zal dit het niet zijn lijkt me/hoop ik.

Zal wel om zijn blessures zijn. Narsingh kon ook alleen maar een prestatiecontract tekenen, geen volwaardig contract. En met vleugelspitsen rouleer je natuurlijk wat makkelijker dan met je nummer 6.
nee daar gaat het niet om.Hij zat steeds op de bank ook als ie fit was. Belachelijk

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 20:29:14
Aangezien ze nog een middenvelder zoeken en er tot nu toe alleen vrij offensieve middenvelders onder contract staan, zal dit het niet zijn lijkt me/hoop ik.

Zal wel om zijn blessures zijn. Narsingh kon ook alleen maar een prestatiecontract tekenen, geen volwaardig contract. En met vleugelspitsen rouleer je natuurlijk wat makkelijker dan met je nummer 6.

Ik meen dat het liesblessures waren en die kunnen heel hardnekkig zijn, dus dat is het meest waarschijnlijk waarom hij weinig speelde en ze niet door wilden.
Ik deel je optimisme nog niet over het aantrekken ervaren middenvelders maar hoop echt je daar gelijk in krijgt. De "6" is de onzichtbare spil die het hele elftal makkelijker laat voetballen.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2018, 21:04:45
Ik deel je optimisme nog niet over het aantrekken ervaren middenvelders maar hoop echt je daar gelijk in krijgt. De "6" is de onzichtbare spil die het hele elftal makkelijker laat voetballen.

Ik doelde er op dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat ze Boerlage als 'de' 6 zien om genoemde redenen. Een ervaren middenvelder moet ik ook nog zien, ik kan niet veel opties bedenken. Ik hoop in ieder geval op kwaliteit.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Snel leren is inderdaad belangrijker dan het aantal wedstrijden dat een speler achter de naam heeft. Maar het geeft wel een veiliger gevoel als er wat oudere spelers tussen lopen volgend seizoen.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2018, 21:19:44
Snel leren is inderdaad belangrijker dan het aantal wedstrijden dat een speler achter de naam heeft. Maar het geeft wel een veiliger gevoel als er wat oudere spelers tussen lopen volgend seizoen.

Idealiter komt er natuurlijk een leider op 6 en dan liefst ook nog een Nederlander. Neem aan dat Foeke/Hake dat ook zo zien. Maar de grote vraag: wie?
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Heeft een amateur contact waardoor hij zo weg kan heeft ie mij verteld...vind het ook nog steeds zonde en snap die Foeke echt niet... :wall

Galdiano

#6277
Alim Ozturk naar Sunderland. Mooie stap!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

#6278
Citaat van: Jandehulk op juni 21, 2018, 22:00:50
Heeft een amateur contact waardoor hij zo weg kan heeft ie mij verteld...vind het ook nog steeds zonde en snap die Foeke echt niet... :wall

Een amateurcontract bij Telstar???

V-man

Een nul uren contract :proost?

Jandehulk

Ja...op amateur basis...ken zo overstappen zei die.

Jandehulk

Als ze dat bij Telstar kenne..had dat ook wel hier gekunt als Foeke en hake hem hadden willen houden...maar ze wilden een betere ,nou dat word nog lastig zat .

Jandehulk


Gasgeve

In principe een goed teken dat ze een betere willen, alleen onderschatten ze daarbij de kwaliteiten van Rosheuvel denk ik. Is een ideale nummer 6 voor ons. Als je dan toch door wilt selecteren, kun je beter een andere middenvelder wegsturen.

Agy

#6284
Zelfs al halen ze een betere dan Rosheuvel (El Makrini) je hebt daar dan niemand achter voor die positie. Dus Rosheuvel halen is en was geen overbodige luxe. En de manier waarop Foeke en blijkbaar ook Hake daar tegenaan kijken geeft mij weinig vertrouwen. De nr 6 is 1 van de belangrijkste positie's.. het is de verbinding tussen je verdediging en middenveld. Dat is echt geen overbodige luxe om die positie dubbel bezet te hebben.