Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2018, 20:00:46
Er stond wel een eredivisieaardig elftal dat veel scoorde vorig jaar in de 2e seizoenshelft. Helaas een te korte opleving.

te veel op de korte termijn gericht er wordt verder niks opgebuwd is mijn mening.elke
keer moet je weer opnieuw beginnen elke trainer heeft weer andere inzichten enz .
de club moet zelf een voetbal idee hebben en daar moet een trainer in gaan werken
en niet anders om

Whoestemen


PePe

Nienhuis zit zonder club, mag weg bij het gedegradeerde Sparta.

Hendrikscc

Dan heb ik 3x liever Zeinstra terug

Bascambuur

Citaat van: Whoestemen op mei 22, 2018, 14:36:53
Maar snel weer aan de club binden!  |:) Mark de Leeuwarder  |:)

https://vicesports.nl/waarom-mark-de-vries-moederziel-alleen-in-hongarije-is/?utm_source=sportstwned
CiteerWat zijn je plannen voor komend seizoen?
Ik ga terug naar Nederland. Ik heb nu achttien maanden in het buitenland gezeten. Het is voorlopig lang genoeg geweest. De afstand tot mijn drie kinderen wordt steeds moeilijker. Ik heb een dochtertje van twee jaar die ik weinig heb gezien. Vlak na haar geboorte ben ik naar China vertrokken, daarna zat ik op de Faeröer Eilanden en nu hier. Ik hoop na de zomer coach te worden bij een amateurclub in de Tweede of Derde Divisie van Nederland en daarnaast als assistent-trainer aan de slag te gaan in de Ere- of Eerste Divisie.

Mark de Vries ipv Sipke. Ik ben voor.

SCCRulez

Mark in, Sipke out zou een prima wissel zijn

SCCRulez

En Nienhuis, al hoeveel respect ik voor de beste man heb, niet terughalen. Geeft m.i. teveel onrust voor de defensie. Met mannen als Leeuwin voor je gaat dat nog maar met deze spelers..

PePe

Verandering bij de assistenten zou ook wel eens goed kunnen zijn.

justremco

Citaat van: PePe op mei 22, 2018, 19:41:45
Verandering bij de assistenten zou ook wel eens goed kunnen zijn.

En dat is naar mijn mening ook nodig, doorselecteren in alle geledingen

Holwerd voor Cambuur

Prachtkerel! Halen als assistent die man _O_

Heeft Robertha ook vast heel veel aan |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: PePe op mei 22, 2018, 19:06:46
Nienhuis zit zonder club, mag weg bij het gedegradeerde Sparta.
net als 14 anderen !
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Mark de Vries heeft onlangs de spitsen van Dordrecht getraind, kijk hoe gevaarlijk die spitsen waren. Mark mag van mij komen!!  |:)

Noordcambuur

Citaat van: PePe op mei 23, 2018, 13:14:59
Mark de Vries heeft onlangs de spitsen van Dordrecht getraind, kijk hoe gevaarlijk die spitsen waren. Mark mag van mij komen!!  |:)
Mark moet ook centjes hebben he en we hebben onze topper jan bruin en die is ook spits geweest. :_schater

mugel

Mark de Leeuwarder er gewoon bijhalen, misschien eerst parttime te combineren met hoofdcoach in de amateurs. De staf die er nu zit is net even wat te nuchter en alleen gericht op tactiek. Een gevoelsmens met zoveel mooie ervaringen kan wel wat toevoegen voor jonge spelers en misschien werken als een magneet.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op mei 23, 2018, 16:45:08
Mark moet ook centjes hebben he en we hebben onze topper jan bruin en die is ook spits geweest. :_schater

Ik vraag mij iedere keer weer af, maakt Jan Bruin onze spitsen beter? Ik betwijfel het ten zeerste. :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets