Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zeer veel respect voor Barto. Als iemand het maximale uit zijn carrière heeft gehaald is hij het wel. Als technisch beperkte voetballer toch zeer belangrijk voor ons geweest, zelfs in de eredivisie. Hopelijk blijft hij aan de club verbonden in een andere rol, zal met zijn voetbalintelligentie en gedrevenheid een aanwinst zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Voor mij zal Barto net als Henk de Jong altijd een held blijven!
Barto heel erg bedankt voor de mooie jaren.
Altijd kwam je weer terug en altijd positief over de club.

Hopen dat je in de (nabije) toekomst iets kan doen binnen de club!

poelie-lwd

zou mij niks verbazen als hij als pinchhitter naar Henk en co vertrekt.

Bedankt voor alles Martijn!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Zou hij nu pinchhiter bij de graafschap worden?

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 11:57:45
zou mij niks verbazen als hij als pinchhitter naar Henk en co vertrekt.

Bedankt voor alles Martijn!
idd wytgaarter

Agy

#6095
Jammer had je nog graag minimaal een jaartje als pinchhitter gezien. Het ga je goed en bedankt voor je inzet en belangrijke goals..  w:) |:) :thumbsup
Je was voor mij toch wel een beetje de Liwwadder reflectie... als it net kin sa als 't mut, dan mut it maar sa als 't kin.  :proost

sunderland

Zal mij zeer benieuwen met wie foeke nu op de proppen komt. Is ie beter ??

michello

Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 12:22:01
Zal mij zeer benieuwen met wie foeke nu op de proppen komt. Is ie beter ??

Is een extra spits wel nodig met Rossi, Robertha en eventueel Kippersluis? Ik zie liever 2 of 3 goede middenvelders komen + buitenspeler en een keeper.

Agy

Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 12:22:01
Zal mij zeer benieuwen met wie foeke nu op de proppen komt. Is ie beter ??

Foeke kennende niemand... die vindt Rossi en Robertha wel genoeg en misschien heeft hij wel gelijk.

Bernardo

Als je met een selectie van 22 man wil gaan werken dan zal 2 spitsen ook genoeg moeten zijn

Collingwood

Citaat van: Bernardo op mei 24, 2018, 12:29:26
Als je met een selectie van 22 man wil gaan werken dan zal 2 spitsen ook genoeg moeten zijn

Dat denk ik ook, met ook nog eens Van Kippersluis en Conraad als (nood)oplossingen in de gelederen.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Spelers met een topsport instelling worden niet gepruimd bij deze TD.

denistel

bedankt voor je bewezen diensten martijn nu nog een mooi afscheid en het ga je goed.

poelie-lwd

Citaat van: Agy op mei 24, 2018, 12:25:31
Foeke kennende niemand... die vindt Rossi en Robertha wel genoeg en misschien heeft hij wel gelijk.

Qua centrumspitsen wel ja maar een spits die ook vanaf de flanken kan spelen zou zeker een toegevoegde waarde zijn. Een type Platje zogezegd. Brogno wellicht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

roepieh

Citaat van: Agy op mei 24, 2018, 12:25:31
Foeke kennende niemand... die vindt Rossi en Robertha wel genoeg en misschien heeft hij wel gelijk.

maar dat is toch ook zo? We zijn een eerste divisie club. elke positie dubbel bezet en klaar. niet dat gepuzzel maar als een spits geblesseerd is zet je nummer 2 er in. Is die er ook niet dan roep je de spits uit de beloften op... Anders kunnen we ook net zo goed het beloften team opheffen.