Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Kijk eerst eens naar de toevoer van de centrumspits. Dat is echt waardeloos. Als je de buitenspelers meeneemt dan vraag ik mij dat ook tenzeerste af. Een lage bal op de eerste paal is al heel moeilijk

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Morgen gaat #Cambuur bekend maken of Martijn #Barto bij de club blijft of niet.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2018, 22:39:43
Andor Faber
@Andor_F
Morgen gaat #Cambuur bekend maken of Martijn #Barto bij de club blijft of niet.

Gaan we tegenwoordig al interessant lopen doen over het wel of niet verlengen van de beoogde 3e spits?  :_schater

Zie liever echte versterkingen

V-man

Denigrerende reactie op, wat mij betreft, clubicoon Barto. Uit respect zou ik hem zeker nog een jaar verlengen (schoot er wel weer de meesten in afgelopen seizoen). Zie hem zeker als pinchhitter als van goede waarde. 

speculeter

Heeft Foeke toch nog nieuws deze week  :_schater

justremco

Citaat van: V-man op mei 23, 2018, 23:20:30
Denigrerende reactie op, wat mij betreft, clubicoon Barto. Uit respect zou ik hem zeker nog een jaar verlengen (schoot er wel weer de meesten in afgelopen seizoen). Zie hem zeker als pinchhitter als van goede waarde.

Clubicoon is wmb wat overdreven, maar Barto heeft het uitstekend gedaan. Nooit klagen, altijd fit en zeker belangrijke goals gemaakt. Maar het beste is er wel wat vanaf en hij kan voetballend niet meer mee komen. Dan word het tijd om hem een andere functie of iets dergelijks aan te bieden. Bovendien hebben we al 2 centrumspitsen (Robertha & Rossi) en 2 halve spitsen (Conraad & Kippersluis) vastliggen. We moeten ook doorselecteren!

Bankzitter

Haal toch gewoon een spits die er met zekerheid 20+ inschiet. Het is nog niet eens zeker of Robertha wel fysiek 40+ wedstrijden aankan en Rossi is waarschijnlijk niet meer dan een leuke pinch hittter. (Wel met alle respect voor Barto, zou die zeker in de jeugd als trainer betrokken houden.)

Collingwood

Ik denk dat Barto als pinchhitter en voorbeeldprof nog wel van waarde kan zijn. Anderzijds lijkt hij wel wat overbodig met de aanwezigheid van Robertha, Rossi en Van Kippersluis (laatstgenoemde zal denk ik toch echt weg moeten als Barto toch bijtekent, of ze moeten hem alsnog weer op het middenveld willen proberen).

Een andere functie binnen de club zou wat mij betreft een mooie oplossing zijn, al is hij daar misschien nog te fit voor. Misschien te combineren met doorvoetballen bij een goede amateurclub.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Op zich is doorselecteren totdat je de juiste formule gevonden hebt i.d.d. "de ideale situatie"ware het niet dat de genoemde andere spelers zich nog niet optimaal bewezen hebben. Barto scoort juist op momenten dat je het niet verwacht. Zie  nog wel een "supersub jaartje" voor Martijn! Het lijstje clubiconen vergt dus een nogal kritische selectie begrijp ik :proost

sk13

Barto laatste man. Schilder vrije man maken op midveld. Sail  en schilts puur verdedigend neerzetten.

speculeter

Geen Martijn barto meer in het nieuwe seizoen.
Geen contract verlenging gekregen

Stiens

Martijn Barto weg bij Cambuur

Martijn Barto speelt komend seizoen niet meer bij Cambuur. De 33-jarige spits speelde zeven seizoenen in Leeuwarden, nadat hij overkwam van Harkemase Boys.

In een gesprek met Cambuur werd Barto duidelijk gemaakt dat zijn contract niet zou worden verlengd. ,,Geen gemakkelijk besluit'', zegt Foeke Booy. ,,Martijn is een echte clubman en ondertussen haast een icoon van Cambuur.''

Cambuur zegt niet uit te sluiten dat Barto later in een andere rol terugkeert. Momenteel beraadt hij zich op zijn sportieve toekomst.

Barto speelde 238 wedstrijden voor Cambuur en scoorde 64 keer. Er volgt nog een afscheid voor de aanvaller uit Spijkenisse.

Montana

Echt wel een icoon van onze club! Hoop dat hij in een andere rol behouden blijft/terugkeert

Bernardo

Bedankt voor alles! Vaak vervloekt , maar ook heel beslissend geweest. Knap hoe je elke keer weer terugkwam. |:)

ruubmac

Goed besluit, wie hem ook genomen heeft. Ben er niet rouwig om. Werkte hard voor de club, maar hoor je dat niet te doen voor je werkgever?