Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 08:21:33
Laat Almere maar mooi promoveren!
Één van de gezondste clubs, weinig budget ieder jaar een prima trainer en prima spelers.
Is alleen maar goed dat Emmen en Almere zouden promoveren voor het Nederlandse voetbal.

Daarnaast gaat het dan een fantastisch JL worden volgend jaar.  |:)

Met een stadion van 3500 plaatsen?
Hebben er tribunes bij laten plaatsen, maar de mensen kwamen niet!
Ik gun het ze wel, maar wel een erg kleine club in de eredivisie.

reisbureau

Citaat van: PePe op mei 18, 2018, 09:49:15
Met een stadion van 3500 plaatsen?
Hebben er tribunes bij laten plaatsen, maar de mensen kwamen niet!
Ik gun het ze wel, maar wel een erg kleine club in de eredivisie.

Is toch schitterend voor de Eredivisie en de KNVB.
Die hebben de JL bijna kapot gemaakt met de Beloften teams.
Nou draaien we dat paar jaar om richting Eredivisie. Kunnen die ook voor lege dan wel kleine stadions hun wedstrijdjes spelen.

En als wij er dan klaar voor zijn om te promoveren zijn ze vast wel bij hun verstand gekomen en stoppen ze bij de KNVB met gepruts.

Bankzitter

Ik hoop eigenlijk ook op een eredivisie met veel 'kleintjes' als VVV, Fortuna, Excelsior, Emmen, Almere. Eredivisieclubs liggen al jaren dwars bij zaken als promotie/degratie, claimen zendtijd op de vrijdagavond, belofteteams in de JL, compensatieregeling om kunstgras te vervangen ect. Ect .Mischien wat meer solidariteit als verschillen tussen gevestigde 'eredivisie' clubs en typische JL-clubs wat vervaagd.

sunderland

Tis nu ook erg duidelijk dat top Jupiler en onderkant eredivisie dichtbijelkaar zitten.Sparta heeft beter materiaal maar Dick de toptrainer bakt er ook niks van

denistel

Citaat van: 666 op mei 18, 2018, 07:34:11
En dan nog Overtoom een rode kaart geven, het is en blijft een fluiter van niks. Als ik die kop al zie ga ik over mijn nek, het is en blijft een eng mannetje.

deed ie bij vd streek toen ook en lekker vasthouden aan zijn eigen mening terwijl heel nederland
zag en zei dat ie verkeerd zat. verschrikkelijke vent ju die blom doe hoef ik nooit weer te hebben.

denistel

Citaat van: sunderland op mei 18, 2018, 11:58:20
Tis nu ook erg duidelijk dat top Jupiler en onderkant eredivisie dichtbijelkaar zitten.Sparta heeft beter materiaal maar Dick de toptrainer bakt er ook niks van

veel te behoudend oek ju zoals de meeste trainers. 1e 2 rondes een schiettent en gister
2 goals in 2 wedstrijden. advocaat kost je mooi wat poen en als ze er in blijven vinden
ze het prima maar verder heeft ie qua voetbal niks neer gezet.

denistel

Citaat van: justremco op mei 17, 2018, 19:20:03
Had het idee dat ie het vooral moeilijk kreeg toen we met veel ruimte achter onze eigen verdediging gingen spelen. Daar had ie te weinig snelheid voor

ook weer typisch een voorbeeld van verkeerd gebruiken van een speler.

Galdiano

Citaat van: PePe op mei 18, 2018, 09:49:15
Met een stadion van 3500 plaatsen?
Hebben er tribunes bij laten plaatsen, maar de mensen kwamen niet!
Ik gun het ze wel, maar wel een erg kleine club in de eredivisie.

Ik ben van mening dat financieel belang boven de uitstraling gaat.

Excelsior, VVV, Almere Telstar etc presteren met weinig budget gewoon goed.
Kunnen wij nog wat van leren.

Je kan wel 25000 man op de tribune hebben, maar als je financieel een puinhoop er van maakt verdien je geen ere. Gelukkig gaan Twente en Roda nu ook naar de Jupiler.

Cambuur heeft alles financieel op de rit, een grote aanhang, het sportieve gaat vroeg of laat vanzelf komen. Ook op de huidige locatie! Excuses over te weinig business ruimte amahoela. Er is met creativiteit genoeg te realiseren.!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Op zich eens, wel met de aantekening dat ook achter Almere een rijke en ambitieuze eigenaar zit. Eén van de belangrijkste redenen waarom De Gier geen trainer van NEC is geworden bijvoorbeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

De arrogantie van de eredivisie tov JL is nergens op gebaseerd. Promovendi draaien vaak moeiteloos mee de laatste seizoenen en degradanten promoveren soms ook zo makkelijk weer terug.

Yellow Army

#6055
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 13:15:19
Ik ben van mening dat financieel belang boven de uitstraling gaat.

Excelsior, VVV, Almere Telstar etc presteren met weinig budget gewoon goed.
Kunnen wij nog wat van leren.

Je kan wel 25000 man op de tribune hebben, maar als je financieel een puinhoop er van maakt verdien je geen ere. Gelukkig gaan Twente en Roda nu ook naar de Jupiler.

Cambuur heeft alles financieel op de rit, een grote aanhang, het sportieve gaat vroeg of laat vanzelf komen. Ook op de huidige locatie! Excuses over te weinig business ruimte amahoela. Er is met creativiteit genoeg te realiseren.!

Almere is niet meer het kleine clubje dat het was. Qua begroting staan ze gewoon in de subtop van de JL.

Edit: 4mln dit seizoen
Area 58

LWD vak 7

Is bij Almere ook wel aan de selectie te zien. Zitten een paar prima voetballers bij.

zeewolde

Sparta-Emmen is nu bezig waarbij beide keepers uit onze kampioenswedstrijd in het veld staan. + nog wat oude bekenden. Tot nu toe doet Emmen zeker niet onder voor Sparta

De Gast

Ze flikken het maar toch weer. Henkie Harkema en Sandor. Proficiat. |:)

Beetje pijnlijk is het wel. Het onderstreept maar weer eens het afbraakbeleid hier sinds vd Vegt de club richting afgrond heeft gestuurd.

Bankzitter

Er stond wel een eredivisieaardig elftal dat veel scoorde vorig jaar in de 2e seizoenshelft. Helaas een te korte opleving.