Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2018, 21:43:28
Ik vrees voor wat er kan gaan gebeuren als iedereen hier vindt dat rosheuvel moet komen...

Stond niet voor niets achter boerlage in de pikorde. Wij zien andere dingen dan de verantwoordelijken.

Boerlage speelde toch alleen maar omdat Rosheuvel met die optie in z'n contract zat?

sunderland

Toch trots op streek en leeuwin.Mooi om te zien die vechtmachine

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2018, 21:43:28
Ik vrees voor wat er kan gaan gebeuren als iedereen hier vindt dat rosheuvel moet komen...

Stond niet voor niets achter boerlage in de pikorde. Wij zien andere dingen dan de verantwoordelijken.
klopt

denistel

de besten moeten spelen opties of niet en anders moet je daar niet weer aan beginnen
pech dan als spelers dan niet komen maar zo werk je je zelf in de problemen zoals gebleken
is.
wat ik ook te vaak hoor is dat spelers niet fit genoeg zijn om te beginnen maar wel in
kunnen vallen.ophouden met dat slappe gedoe of je bent fit of niet maar dan moet je
op de tribune gaan zitten.

denistel

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2018, 14:33:54
Strikt genomen zei Booy ook dat ze met Barto, Houtkoop en Rosheuvel nog (vaker) in gesprek gaan, tenminste bij OF. Kan dus best zijn dat dat nog ingepland moet worden.

dat zeiden ze eind maart oek al het werkt allemaal wat traag dan zeker.

justremco

Citaat van: denistel op mei 15, 2018, 22:16:16
dat zeiden ze eind maart oek al het werkt allemaal wat traag dan zeker.

Gaat allemaal om de knaken natuurlijk, dat kost tijd. Neemt niet weg dat het wel veel te lang duurt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op mei 15, 2018, 22:00:33
Boerlage speelde toch alleen maar omdat Rosheuvel met die optie in z'n contract zat?

Hij kwam toch lang niet aan dat aantal wedstrijden, dacht ik
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Rosheuvel heeft waarschijnlijk voor een appel en ei hier gespeeld door het niet lichten van die optie.
En nu moeilijk doen omdat 'ie met een nieuw contract wel normaal wil verdienen. En dat terwijl Smeets , Dijkhuizen en andere missers de club bakken met geld gekost hebben.
Verkeerd soort zuinigheid.

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2018, 22:21:23
Hij kwam toch lang niet aan dat aantal wedstrijden, dacht ik

Toen het er om ging (play offs) stond ie opeens weer in de basis

sunderland

Nee dus toen moest ie invallen toen het te laat was :(. Lees even terug , ze hebben niet gesproken Vlgns Rosheuvel. Dus dan zal het ...... niet gebeuren denk ik

justremco

Citaat van: sunderland op mei 15, 2018, 22:31:31
Nee dus toen moest ie invallen toen het te laat was :(. Lees even terug , ze hebben niet gesproken Vlgns Rosheuvel. Dus dan zal het ...... niet gebeuren denk ik

Tweede wedstrijd had Rosheuvel een liesblessure en kon alleen invallen. Maar Foeke zal het idd wel te druk hebben met z'n Doyen vriendjes over spelers zoals vd Moot etc

Collingwood

Wel heel veel aannames hierboven. Volgens Booy gaan ze in gesprek en ook met Barto en Houtkoop (met wie ze al hebben gezegd in principe door te willen) is het nog niet rond. De deur lijkt me dus allerminst gesloten voor Rosheuvel.

Ik snap ook niet zo goed waarom het zo lang moet duren, maar het lijkt me beter even af te wachten tot er daadwerkelijk wat bekend wordt dan allerlei zaken te verzinnen die (zoals ik het zie) op dit moment nergens op gebaseerd zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: justremco op mei 15, 2018, 22:37:47
Tweede wedstrijd had Rosheuvel een liesblessure en kon alleen invallen. Maar Foeke zal het idd wel te druk hebben met z'n Doyen vriendjes over spelers zoals vd Moot etc
ow hij kon dus wel invallen met een liesblessure.Ik heb echt nergens iets gelezen over een blessure van Rosheuvel. Als dat nu word gezegd geloof ik daar niks van.

zeewolde

Ben toch bang dat de t's gewoon blijft kiezen voor Boerlage en dat Rosheuvel exit is

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2018, 15:43:43
Ben toch bang dat de t's gewoon blijft kiezen voor Boerlage en dat Rosheuvel exit is
Nou als deze TS dit soort strapasten blijft uithalen zal ik maar weinig wedstrijden zo niet geen bezoeken. Ik heb alweer verlengd, maar dat zal dan ook de laatste keer zijn.
En waarschijnlijk zullen velen volgen.