Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Agy op mei 15, 2018, 19:24:00
Ben ik met je eens, is in het verleden ook zelden een succes geweest. Daarbij Rosheuvel is nog jong en zit nog veel groeipotentie in.
100% eens

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2018, 19:31:12
Rosheuvel kan net zo goed worden. Het geeft niet veel vertrouwen in Booij als hij het binnenhouden van deze speler geen hoge prioriteit geeft maar wel bezig zou zijn met figuren als vd Moot. We wachten af (maar duurt al veel te lang).
vind ik ook..deze jonge wil erg graag blijven en bij een redelijke aanbieding tekent ie gelijk ...Trust me

ChantiSCC

Deze jongen kan veel beter worden dan Bakker! Fysiek sterker voornamelijk.

Bankzitter

En een tikje harder. Zag hem bij een invalbeurt direct een tegenstander omverkegelen. Die types hebben we veel te weinig sinds El Makrini en Ogbeche.

Jandehulk

    Dusssss Foeke....ga eens je werk doen en hou deze man binnenboord!....

Agy

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2018, 19:31:12
Het geeft niet veel vertrouwen in Booij als hij het binnenhouden van deze speler geen hoge prioriteit geeft maar wel bezig zou zijn met figuren als vd Moot.

Precies dat dus..  :|

hobbes

Citaat van: Agy op mei 15, 2018, 20:31:54
Precies dat dus..  :|

Zou zijn.... Veel geruchten, niks concreet

speculeter

Volgens mij werd er door Hake en de graaf gemeld dat we karakter voetballers missen?
Inkoppertje toch. .

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2018, 19:31:12
Rosheuvel kan net zo goed worden. Het geeft niet veel vertrouwen in Booij als hij het binnenhouden van deze speler geen hoge prioriteit geeft maar wel bezig zou zijn met figuren als vd Moot. We wachten af (maar duurt al veel te lang).

Daar is hij ook niet mee bezig. Volgens het bericht van het Eindhovens Dagblad heeft Van der Moot nog helemaal niet met 'verantwoordelijken bij Cambuur' (Booy dus, die gaat daar over) gesproken.

Desondanks ben ik het er natuurlijk mee eens dat Rosheuvel zo snel mogelijk moet worden vastgelegd. Tot het tegendeel bewezen is ga ik er ook vanuit dat dat gebeurt. Iedereen met een beetje voetbalverstand kan zijn kwaliteiten zien lijkt mij. Enige mogelijkheid is dat ze de kans hebben een uitzonderlijk goede nieuwe speler voor zijn positie te halen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Nou ja, ik hoop dat Booij waarmaakt dat er meer kwaliteit en minder kwantiteit komt. Daar zien we tot nu toe nog niet veel van terug, veel namen van potentiele spelers lijken toch weer vooral voor de breedte. Maar het is nog vroeg om te beoordelen totdat spelers daadwerkelijk worden vastgelegd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2018, 21:22:04
Daar zien we tot nu toe nog niet veel van terug, veel namen van potentiele spelers lijken toch weer vooral voor de breedte. Maar het is nog vroeg om te beoordelen totdat spelers daadwerkelijk worden vastgelegd.

Joh! :_schater

Eerst Rosheuvel! Opschieten! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Rossi vastleggen was prima. Nu Rosheuvel nog. Cummins en Barto ook geen problemen mee. Als iemand een 100 % fitheidsgarantie kan afgeven zou ik Narsingh ook verlengen (heeft denk ik qua poen ook niet veel meer in te brengen). Verder een paar absolute sterkhouders en niet weer "rommelen in de marge" zoals vorig jaar!

piene hassus

miskien lijt sien saakwaarnimmer wel dwars

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vrees voor wat er kan gaan gebeuren als iedereen hier vindt dat rosheuvel moet komen...

Stond niet voor niets achter boerlage in de pikorde. Wij zien andere dingen dan de verantwoordelijken.
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Inderdaad nog niet een supporter negatief gehoord over Rosheuvel. Voor mij (met Schilder en Robertha) ook een van de weinige spelers aan wie ik me niet geƫrgerd heb dit seizoen.