Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 08:39:34
ow hij kon dus wel invallen met een liesblessure.Ik heb echt nergens iets gelezen over een blessure van Rosheuvel. Als dat nu word gezegd geloof ik daar niks van.

dat bedoel ik elders ook al hoe kun je nou met een liesblessure wel invallen??
ze proberen overal wat voor te bedenken en dat is iets waar ik me vreselijk
aan erger.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 16, 2018, 18:53:24
dat bedoel ik elders ook al hoe kun je nou met een liesblessure wel invallen??
ze proberen overal wat voor te bedenken en dat is iets waar ik me vreselijk
aan erger.
Ja als een trainer een fouteninschatting maakt is dat jammer, maar iedereen maakt fouten.
Maar als je deze fout probeert te verhullen door allerlei kul en gedraai haak ik ook af en erger mij daar verschrikkelijk aan.

Collingwood

Gino Bosz nu definitief naar de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Nienhuis in de basis tegen Emmen

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 17, 2018, 14:47:26
Gino Bosz nu definitief naar de Eagles.
hij begon hier in de voorbereiding centraal achterin en was toen eigenlijk ons beste speler. Toen het seiz begon zat ie op de bank en viel soms in wat niet goed was

justremco

Had het idee dat ie het vooral moeilijk kreeg toen we met veel ruimte achter onze eigen verdediging gingen spelen. Daar had ie te weinig snelheid voor

sunderland

Citaat van: justremco op mei 17, 2018, 19:20:03
Had het idee dat ie het vooral moeilijk kreeg toen we met veel ruimte achter onze eigen verdediging gingen spelen. Daar had ie te weinig snelheid voor
precies

sunderland

Henkie gaat het weer flikken.

sunderland

Blom had videoscheids

speculeter

Hadden wij die ook maar gehad.
Wat ziet die blom er ook altijd arrogant uit :R

hobbes

Sowieso raar dat die alleen de laatste ronde ingezet wordt. Hadden wij die gehad had het een penalty gescheeld.

666

Citaat van: sunderland link=topic=46.msg22 4832#msg224832 date=1526589535
Blom had videoscheids

En dan nog Overtoom een rode kaart geven, het is en blijft een fluiter van niks. Als ik die kop al zie ga ik over mijn nek, het is en blijft een eng mannetje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Laat Almere maar mooi promoveren!
Één van de gezondste clubs, weinig budget ieder jaar een prima trainer en prima spelers.
Is alleen maar goed dat Emmen en Almere zouden promoveren voor het Nederlandse voetbal.

Daarnaast gaat het dan een fantastisch JL worden volgend jaar.  |:)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Reken er maar op dat Graafschap gaat promoveren. Beste speler bij Almere geschorst en je zag hoe de graafschP uitstraalde dat ze het gaan doen. Zeer belangerijk

okkele

Citaat van: hobbes op mei 18, 2018, 06:52:26
Sowieso raar dat die alleen de laatste ronde ingezet wordt. Hadden wij die gehad had het een penalty gescheeld.
emmen - sparta niet gezien?
ook video is geen bewijs meer nu.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.