Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: roepieh op mei 24, 2018, 13:34:51
maar dat is toch ook zo? We zijn een eerste divisie club. elke positie dubbel bezet en klaar. niet dat gepuzzel maar als een spits geblesseerd is zet je nummer 2 er in. Is die er ook niet dan roep je de spits uit de beloften op... Anders kunnen we ook net zo goed het beloften team opheffen.

Is ook mijn gedachtengang. Zijn genoeg jongens die ook op 9 kunnen spelen. (Conraad en Kippersluis).
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 13:25:43
Qua centrumspitsen wel ja maar een spits die ook vanaf de flanken kan spelen zou zeker een toegevoegde waarde zijn. Een type Platje zogezegd. Brogno wellicht.
Is terug naar Belgie..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Agy op mei 24, 2018, 12:25:31
Foeke kennende niemand... die vindt Rossi en Robertha wel genoeg en misschien heeft hij wel gelijk.
mij veel te misschien.

DayDreamer

Bedankt Martijn, ik hoop je ooit eens terug te zien in een andere functie binnen de club.
Veel succes met wat er ook op je pad komt.

Montana


Collingwood

Ze wilden hem houden als pinchhitter achter Robertha en Rossi. Door de financiële klappen die we door de play-offs gekregen hebben willen/kunnen ze zo'n rol niet meer financieren. Aldus Booy bij Leo.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 16:29:37
Ze wilden hem houden als pinchhitter achter Robertha en Rossi. Door de financiële klappen die we door de play-offs gekregen hebben willen/kunnen ze zo'n rol niet meer financieren. Aldus Booy bij Leo.

Hoe moeten wij dat nu weer interpreteren. Ze hebben de playoffs begroot en dit viel tegen? Want dat argument lijkt mij zwak. Ik neem aan dat zij maxiamaal 2 rondes hebben begroot, wat al best riskant is. Ze zullen er toch van uit zijn gegaan dat wij de 1ste ronde over zouden slaan? Wij hebben 1 ronde kunnen spelen, maar daar tegen overstaat dat wij voor de beker uit tegen Twnte hebben gespeeld. Dat zal toch niet begroot zij?

Collingwood

Citaat van: Lore op mei 24, 2018, 16:46:47
Hoe moeten wij dat nu weer interpreteren. Ze hebben de playoffs begroot en dit viel tegen? Want dat argument lijkt mij zwak. Ik neem aan dat zij maxiamaal 2 rondes hebben begroot, wat al best riskant is. Ze zullen er toch van uit zijn gegaan dat wij de 1ste ronde over zouden slaan? Wij hebben 1 ronde kunnen spelen, maar daar tegen overstaat dat wij voor de beker uit tegen Twnte hebben gespeeld. Dat zal toch niet begroot zij?

Het gaat om het spelersbudget voor volgend seizoen. Dat kon pas na de play-offs precies worden bepaald. Doordat wij de tweede ronde niet haalden én omdat er 6 clubs over ons heen zijn gegaan in de rangschikking voor tv-gelden komt er minder geld binnen dan gehoopt. Zo zei Booy het.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Dus kortom Barto heeft het aan de ts te danken

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 16:51:39
Het gaat om het spelersbudget voor volgend seizoen. Dat kon pas na de play-offs precies worden bepaald. Doordat wij de tweede ronde niet haalden én omdat er 6 clubs over ons heen zijn gegaan in de rangschikking voor tv-gelden komt er minder geld binnen dan gehoopt. Zo zei Booy het.
dan rot Foeke toch lekker op?...die sukkel haald spelers zonder ballen ?...en word alleen maar erger

justremco

Als we inderdaad zo ver terug moeten in spelersbudget dan kan het ook niet volledig op Foeke afgeschoven worden natuurlijk, maar vraag me af in hoe verre het allemaal klopt

Collingwood

Ik denk niet dat Foeke als technisch manager bepaalt met wat voor spelersbudget er gewerkt moet worden...
Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Als we toch geen geld hebben, dan hoeft Foeke ook niets te doen. Kan mooi vertrekken, scheelt weer een salaris.

DayDreamer

Citaat van: Bascambuur op mei 24, 2018, 17:04:30
Als we toch geen geld hebben, dan hoeft Foeke ook niets te doen. Kan mooi vertrekken, scheelt weer een salaris.

Precies. Voor zijn salaris kunnen we 2 spelers halen, en de spelers die tot nu toe aangetrokken komen niet uit zijn koker. Contractjes opstellen kan Ard of Gerald ook wel.