Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Barto misschien specifiek als spitsentrainer toevoegen aan de TS. Hij kent de kneepjes van het vak uiteraard wel.

PePe

Het gehele jaar sneeuw, ik moet er niet aan denken, maar voor Ponk en Cummins zou het een uitkomst zijn.
Sinds de sneeuwballen training van Ponk, staat Cummins heel goed te keepen.

Dokkumer

Er zat al een stijgende lijn in, maar door het stoppen van de penalty en die fraaie redding diep in de tweede helft lijkt het ineens hard te gaan.

Door die penalty pakt hij minimaal wel een punt voor ons, anders ga je met een kut gevoel de rust in en met dit broze vertrouwen word je dan weggespeeld.

En zwak ingeschoten? Ja, misschien wel. Alleen was Nienhuis nu nog onderweg naar de grond, wanneer hij er zou staan...

piene hassus

We hewwe toch un spitsenspecialist: Jan Bruin!

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op december 19, 2017, 14:03:41
We hewwe toch un spitsenspecialist: Jan Bruin!
Ik hef ut niet over nu, mar over de inne toekomst. Jan het hier oek niet un eeuwig durend kontrakt.

sunderland

Citaat van: jeje1946 op december 17, 2017, 13:27:46
Ik kan het zo moeilijk verkroppen dat er bepaalde spelers met de grond gelijk gemaakt worden.
Laat Barto minder worden, hij wordt ook ouder, maar hij doet iedere wedstrijd zijn best.
Je zegt zelf dat die Roberta nog jong is, dat zal best, maar op de training zal hij
het nog wel niet laten zien.
Je zult hier op dit forum geen enkel negatief bericht van mij over Barto vinden.
Positieve kritiek zou misschien wel beter overkomen.
De reacties die ik zou moeten lezen komen van maximaal 25 mensen en dat is al hoog geschat.
Zouden die andere 6975 supporters van de 7000 er ook zo over denken.
Ik denk het niet.
Ze moeten het logo van de ze site veranderen in "voor echte supporters door negatieve zeurders"
huichelaar.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2017, 11:42:00
Er zat al een stijgende lijn in, maar door het stoppen van de penalty en die fraaie redding diep in de tweede helft lijkt het ineens hard te gaan.

Door die penalty pakt hij minimaal wel een punt voor ons, anders ga je met een kut gevoel de rust in en met dit broze vertrouwen word je dan weggespeeld.

En zwak ingeschoten? Ja, misschien wel. Alleen was Nienhuis nu nog onderweg naar de grond, wanneer hij er zou staan...

Hoho, redding van Nienhuis op de 2e penalty van Boymans vergeten?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op december 19, 2017, 15:04:07
Hoho, redding van Nienhuis op de 2e penalty van Boymans vergeten?

Nee, maar die andere tig penalties tegen ook niet :P

PePe

Citaat van: Stanley op december 16, 2017, 19:48:59
Erik Bakker penalty en assist

Maar mist nu, in de beker tegen NEC!!

PePe

Stanly Menzo op straat gezet, einde bij Ajax Cape Town!

Dokkumer

Citaat van: PePe op december 21, 2017, 14:38:10
Stanly Menzo op straat gezet, einde bij Ajax Cape Town!
Jammer voor hem. Ik vind hem te duur (vroeg destijds al dik 2,5 ton salaris) en heeft met het materiaal wat hij destijds had niet bereikt wat bereikt had moeten worden. Namelijk het kampioenschap.

Tukker

Keizer op non-actief samen met Bergkamp en Spijkerman

Zal Fred Grim nu wel naar de neuzen gaan.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

hobbes

Citaat van: Tukker op december 21, 2017, 16:20:13
Keizer op non-actief samen met Bergkamp en Spijkerman

Zal Fred Grim nu wel naar de neuzen gaan.

Ik denk dat ze voor een zwaargewicht gaan, niet voor een club man.

Delfzijl/Cambuur

Als die keizer nu maar niet denkt dat hij lekker weer terug kan wippen naar Leeuwarden, tis toch geen vlo :|

PePe

Keizer, Bergkamp en Spijkerman weg bij Ajax, dit lijkt een grote schoonmaak, zodat Bosz weer terug kan.