Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2017, 17:15:17
Als die keizer nu maar niet denkt dat hij lekker weer terug kan wippen naar Leeuwarden, tis toch geen vlo :|
Zou een vecht huwelijk worden met Booy en Keizer.

Yellow Army

Gelukkig staat er in ieder geval nog 1 iemand achterin op te letten
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Enige voldoende vandaag
Henk, held, bedankt

PePe

Marcel Keizer wordt genoemd bij SCC en DKV.
http://www.soccernews.nl/

zeewolde

Citaat van: PePe op december 29, 2017, 10:47:46
Marcel Keizer wordt genoemd bij SCC en DKV.
http://www.soccernews.nl/
onvoorstelbaar. Alleen met flink wat clausules doen

okkele

nooit eerder gezien die site.
er word gespeculeerd en "geruchten" genoemd.
iedereen zou dit ergens neer kunnen zetten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Andy King

Och, en dan samen met die Spijkerman...

Collingwood

Totaal onbetrouwbare 'bron'.
Kalmte alleen kan u redden.

Huzumer

Wat is er mis met Keizer? Hij heeft SCC bij mijn weten verlaten voor (Jong) Ajax. Ook gelet op zijn verleden, achtergrond en woonsituatie begrijpelijk. Maar komst Keizer zal wel verhaal in categorie broodje aap zijn ...

Vlampiep

Citaat van: Huzumer op december 29, 2017, 11:24:11
Wat is er mis met Keizer? Hij heeft SCC bij mijn weten verlaten voor (Jong) Ajax. Ook gelet op zijn verleden, achtergrond en woonsituatie begrijpelijk. Maar komst Keizer zal wel verhaal in categorie broodje aap zijn ...
Met Keizer zelf is niets mis, maar zijn keuzes in opstelling vond ik toen hij hier werkte als trainer nou niet echt gelukkig.
Het zelfde deed hij ook bij Ajax.
Maar het is wel iemand die de clubcultuur kent.

Voorstopper

Citaat van: Vlampiep op december 29, 2017, 11:56:04
Met Keizer zelf is niets mis, maar zijn keuzes in opstelling vond ik toen hij hier werkte als trainer nou niet echt gelukkig.
Het zelfde deed hij ook bij Ajax.
Maar het is wel iemand die de clubcultuur kent.
Kies nou eens voor een trainer met een NIET Cambuur achtergrond. Tijd voor een frisse wind door het stadion. Weer terugvallen op oude bekenden heeft tot nu toe nog geen succes gebracht (vd Laan/Dijkhuizen/Hemmen).

Vlampiep

Citaat van: Voorstopper op december 29, 2017, 12:17:05
Kies nou eens voor een trainer met een NIET Cambuur achtergrond. Tijd voor een frisse wind door het stadion. Weer terugvallen op oude bekenden heeft tot nu toe nog geen succes gebracht (vd Laan/Dijkhuizen/Hemmen).
Je zal mij horen zeggen dat ze Keizer moeten aantrekken, wat mij betreft stellen ze bv Bert Hollander een halfjaar aan.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op december 29, 2017, 12:29:55
Je zal mij horen zeggen dat ze Keizer moeten aantrekken, wat mij betreft stellen ze bv Bert Hollander een halfjaar aan.
Waarom een half jaar, denk dat er aan de lange termijn gewerkt moet worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Ja hoor... Bert Hollander samen met Foeke Booy. Kom op zeg... Beetje kwaliteit mag nu ook wel.

Voorstopper

Citaat van: Vlampiep op december 29, 2017, 12:29:55
Je zal mij horen zeggen dat ze Keizer moeten aantrekken, wat mij betreft stellen ze bv Bert Hollander een halfjaar aan.
Berty Hollander heeft ook een Cambuurachtergrond heeft hier toch ook jaren gevoetbald, of is dat een andere Bert?