Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 17, 2017, 21:20:11
De Groningers moeten het maar weer zeggen !!!
Eens !

De wijzen komen uit het oosten toch? Zo rond deze tijd van het jaar in ieder geval wel  :proost
In Henk en Sandor we trust

piene hassus

Kippersluis is niet motiveerd en in Robertha het de TS nog niet genoeg fertrouwen, al had ik hem na 2-0 inbracht

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: piene hassus op december 18, 2017, 12:49:06
Kippersluis is niet motiveerd en in Robertha het de TS nog niet genoeg fertrouwen, al had ik hem na 2-0 inbracht

En als je niet gemotiveerd bent....
Dat moet ik es flikken op mn werk, sta ik op straat en krijg een schop in mn hol na.
Schop die Kippersluis ook maar een keer best in zn hol en als dat niet helpt opzouten en snel.
Het is wel je werk he, ik kan me hier dood aan ergeren.
Speel je voor een prachtige club....pfff

DK

er moet gewoon een goeie spits bij! (Boymans??)  Barto is een harde werker, maar in de basis brengt ie niks, Robertha is een luie donder, en Van Kippersluis geen echte spits..

PePe

We weten niet wat er allemaal intern speelt, maar op Barto kun je altijd rekenen.
Barto zelf, en de TS weten ook wel dat hij zijn beste jaren heeft gehad.
Bij gebrek aan beter? (ongemotiveerd, te lui, te jong)

ChantiSCC

Citaat van: DK op december 18, 2017, 12:57:32
er moet gewoon een goeie spits bij! (Boymans??)  Barto is een harde werker, maar in de basis brengt ie niks, Robertha is een luie donder, en Van Kippersluis geen echte spits..

Boymans gaat niet lukken hoor in de JL.

Lore

Citaat van: denistel op december 17, 2017, 14:28:00
niet als trainer maar wel als teamleider met rene v rijswijk als trainer en
john nijp als grensrechter.  ik ben ook 5 jaar scout geweest bij de rvo groningen/cambuur.
ik was trouwens al trainer op mijn 20e hoor niet in profvoetbal maar toch.
gevoetbald gekaast handbal darten biljarten tafeltennis mini golf en overal
genoeg mee gewonnen.
maar dat wil niet zeggen dat ik overal gelijk in heb maar ik heb behoorlijk
wat ervaring en weet hoe het spelletje werkt al zeg ik het zelf.

:_schater :_schater Kon je niet kiezen qua sport?

Heel erg mooi wat je allemaal voor onze club hebt gedaan. Ik ben qua sport nooit verder gekomen dan het vierde elftal in de één na laagste klasse van het amateurvoetbal! Maar daar was ik dan wel weer heel erg goed in!

Los daarvan ga ik er vanuit dat mijn mening nergens op slaat. Niet in voetbal,niet in iets anders! Echt die houding maakt je leven zo makkelijk!

:koffie

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 18, 2017, 12:53:38
En als je niet gemotiveerd bent....
Dat moet ik es flikken op mn werk, sta ik op straat en krijg een schop in mn hol na.


He-le-maal mee eens! Wat een lakse stumpert. Ik zou direct worden afgeserveerd......oh, wacht eens even.......ik zit op CO tijdens mijn werk!

Motivatie is niet alleen inzet toch? Iedereen heeft wel eens een fase waarin hij/zij/het minder gemotiveerd is, daar moet je samen met je coach uit komen. Hij lijkt mij qua potentie één van de beteren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op december 18, 2017, 16:35:08
He-le-maal mee eens! Wat een lakse stumpert. Ik zou direct worden afgeserveerd......oh, wacht eens even.......ik zit op CO tijdens mijn werk!


:_schater maar dat is niet erg je toont echt belangstelling in alles op en rond Cambuur.
Kippersluis mag van mij rustig onder het trainen ff op het laptoppie Cambuuronline checken.
Goed bezig zou ik dan zeggen.
Kan ie gelijk Sipke de juiste opstellingen ff doorgeven :y

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 18, 2017, 21:56:47
:_schater maar dat is niet erg je toont echt belangstelling in alles op en rond Cambuur.
Kippersluis mag van mij rustig onder het trainen ff op het laptoppie Cambuuronline checken.
Goed bezig zou ik dan zeggen.
Kan ie gelijk Sipke de juiste opstellingen ff doorgeven :y

En misschien wat spelers ectra motiveren door onze opbouwende kritiek over het veld te schreeuwen!  :devil

Dokkumer

Citaat van: jeje1946 op december 17, 2017, 13:18:45
waarom ben je geen trainer geworden?
als je het wel geworden was zat je nu waarschijnlijk in München, Madrid of Manchester.
Persoonlijk denk ik bij het 25e elftal van ZIOL (zeuren is ons leven)
Aldus de vedette van het eerste elftal van ZIOL .

Een forum is om je mening te geven, niet om de mening van een ander af te zeiken wat hier momenteel onder leiding van deze vedette jeje te vaak gebeurt.

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 17, 2017, 21:20:11
De Groningers moeten het maar weer zeggen !!!
Eens !
De Dokkumers gaven de voorzet al in samenvatting :_schater

Zonder gekheid, juist de looplijnen van Barto zijn sterk. Alleen al hoe hij de ruimtes kan maken voor de komende middenvelders.

Wat ik ook al eerder zei, Barto hoort niet vanaf het middenveld te komen, hij moet eindstation (voor het doel!!) zijn in plaats van tussenstation. Barto is in mijn ogen juist een man die je moet bedienen in de zone tussen de penaltystip en 5 meter.


PePe

Sipke hooftrainer maken, en Martijn Barto toevoegen aan de TS. (dit seizoen nog gebruiken als pinchhitter)

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 17, 2017, 01:13:44
Het is nu eindelijk bewezen dat jij er de ballen verstand van hebt Dokkie :_schater
- srry -  :devil
De sneeuwballen!
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ik geen verstand heb, dat heb ik bij deze dus weer gedaan :P