Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Gisteren voor de zoveelste keer duidelijk geworden dat het echt over is met Barto, dit kan echt niet meer op dit niveau  ;(

Lwd79

Mooi dat hij ponk ook noemt zo zie je maar dat ook die man wel degelijk zijn vak verstaat.

Dokkumer

Wederom wordt mijn tegendeel bewezen en gelukkig maar. Erik lijkt zich in korte tijd toch te ontwikkelen tot een redelijk betrouwbaar keeper. Gisteren ook weer een paar goede reddingen en de zwak ingeschoten (onterechte) strafschop pakt hij prima.

Dokkumer

Ik ben 100% Barto fan, maar als eerste spits is hij echt wel afgeschreven. Als stormram voor het laatste half uur is hij wat mij betreft nog prima bruikbaar, mits hij maar voorin blijft te klootzakken.

YellowBlue

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:45:38
Ik ben 100% Barto fan, maar als eerste spits is hij echt wel afgeschreven. Als stormram voor het laatste half uur is hij wat mij betreft nog prima bruikbaar, mits hij maar voorin blijft te klootzakken.

helemaal mee eens.

AL

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:45:38
Ik ben 100% Barto fan, maar als eerste spits is hij echt wel afgeschreven. Als stormram voor het laatste half uur is hij wat mij betreft nog prima bruikbaar, mits hij maar voorin blijft te klootzakken.

Eens!
Al weet je het nooit met hem na de winterstop.
Barto als stormram voorin of als er gebikkeld moet worden(op middenveld).
Dan heeft hij zeker nog waarde.

denistel

en wie laat em toch elke keer weer 90 minuten staan.

andere spelers wudde totaal de gek aanstoken.


maar ja we hevve 3 punten de rest is niet belangrijk brrrrrrrrrrrrrrrr

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:45:38
Ik ben 100% Barto fan, maar als eerste spits is hij echt wel afgeschreven. Als stormram voor het laatste half uur is hij wat mij betreft nog prima bruikbaar, mits hij maar voorin blijft te klootzakken.
Ik denk dat hij zelfs als basisklant bruikbaar is, maar dan wel in een 'inzaghi-rol'. Nu komt hij vrij vaak op het middenveld terecht, terwijl zijn (kop)kracht beter benut kan worden in de '16
In Henk en Sandor we trust

Stanley

Erik Bakker penalty en assist

denistel

hij is immers totaal niet gevaarlijk voor de goal.staat altijd verkeerd of komt te
laat.roberta is misschien ook nog niet goed genoeg om de basis plaats te hebben
maar is nog jong en kan nog beter worden en barto niet. dat de ts zijn aanwezigheid
alleen al goed genoeg vind vind ik beschamend maar dat is mijn mening.

piene hassus

hij ken nou eenmaal niet beter, dat ie opsteld wurdt betekent miskien dat de ts hem nuttiger fient dan anderen

PePe

Citaat van: denistel op december 16, 2017, 22:03:46
hij is immers totaal niet gevaarlijk voor de goal.staat altijd verkeerd of komt te
laat.roberta is misschien ook nog niet goed genoeg om de basis plaats te hebben
maar is nog jong en kan nog beter worden en barto niet. dat de ts zijn aanwezigheid
alleen al goed genoeg vind vind ik beschamend maar dat is mijn mening.

Na de 2 - 0 had hij m.i. ook wel Roberta kunnen brengen, voor Barto . (leer minuten)

speculeter

Houd geen bal meer vast.
Overal te laat....maakt de kansen niet
Staat op het middenveld als hij in de spits moet staan.
Het houd niet over

PePe

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:29:58
Wederom wordt mijn tegendeel bewezen en gelukkig maar. Erik lijkt zich in korte tijd toch te ontwikkelen tot een redelijk betrouwbaar keeper. Gisteren ook weer een paar goede reddingen en de zwak ingeschoten (onterechte) strafschop pakt hij prima.

Sneeuwbal effect  :_schater

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2017, 15:29:58
Wederom wordt mijn tegendeel bewezen en gelukkig maar. Erik lijkt zich in korte tijd toch te ontwikkelen tot een redelijk betrouwbaar keeper. Gisteren ook weer een paar goede reddingen en de zwak ingeschoten (onterechte) strafschop pakt hij prima.

Het is nu eindelijk bewezen dat jij er de ballen verstand van hebt Dokkie :_schater
- srry -  :devil