Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: zeewolde op december 10, 2017, 11:37:10
want?

Nogmaals wat ik al vaker heb aangegeven. Hij heeft zelf verteld dat hij niet meer voor het geld hoefde te voetballen. En voor het geld is hij in de degradatiestrijd naar een concurrent gegaan.

Ik waardeer de Ogbeche die veel gedaan heeft voor Cambuur, en zie ook wat hij nu betekent voor Willem 2. Maar blijft een feit dat hij ons in een zeer moeilijke fase in de steek liet. Ik denk dat als hij was gebleven Cambuur toen niet was gedegradeerd.....

Toptransfer van Willem II, heeft ze in de eredivisie gehouden

AL

Citaat van: papier op december 10, 2017, 16:23:08
Toptransfer van Willem II, heeft ze in de eredivisie gehouden

???????
Is immers vrij snel zwaar geblesseerd geraakt en is nu pas van waarde voor Willem 2.

hobbes

Citaat van: AL op december 10, 2017, 16:56:59
???????
Is immers vrij snel zwaar geblesseerd geraakt en is nu pas van waarde voor Willem 2.

Ik denk dat hij bedoeld dat ze ons dusdanig verzwakt hebben dat zij erin bleven

Bankzitter

Er ging natuurlijk wel meer mis na de winter, maar vertrek van Ogbeche was wel doorslaggevend, denk ik.
B heeft vaak aan een halve kans genoeg, daarna hebben we alleen maar spitsen gehad die te veel kansen nodig hebben. Alleen vd Streek schoot makkelijk met beide benen en kon aardig koppen, maar dat was wel JL.

denistel

Citaat van: Bankzitter op december 10, 2017, 18:32:11
Er ging natuurlijk wel meer mis na de winter, maar vertrek van Ogbeche was wel doorslaggevend, denk ik.
B heeft vaak aan een halve kans genoeg, daarna hebben we alleen maar spitsen gehad die te veel kansen nodig hebben. Alleen vd Streek schoot makkelijk met beide benen en kon aardig koppen, maar dat was wel JL.

en dat was nog geen eens een spits. sorry dat ik het zeg maar ze hebben zich ook 100%
verkeken op barto hij kan er zelf niets aan doen maar gewoon slecht van de leiding,

PePe

Citaat van: denistel op december 11, 2017, 13:35:34
en dat was nog geen eens een spits. sorry dat ik het zeg maar ze hebben zich ook 100%
verkeken op barto hij kan er zelf niets aan doen maar gewoon slecht van de leiding,

Barto begint in de tweede helft van de competitie pas goed te spelen!!
Komt nog!! (na de winterstop)

denistel

Citaat van: PePe op december 11, 2017, 16:06:04
Barto begint in de tweede helft van de competitie pas goed te spelen!!
Komt nog!! (na de winterstop)

goed te spelen of te scoren?? we zullen zien.

justremco

Citaat van: PePe op december 11, 2017, 16:06:04
Barto begint in de tweede helft van de competitie pas goed te spelen!!
Komt nog!! (na de winterstop)

Wel als pinchhitter dan want ik hoop toch echt dat we een spits gaan halen in de winterstop

sunderland

Citaat van: denistel op december 11, 2017, 17:04:34
goed te spelen of te scoren?? we zullen zien.
beide! Is al 4 jaar zo.

Huzumer

Citaat van: sunderland op december 11, 2017, 17:46:39
beide! Is al 4 jaar zo.

Barto heeft als prof in competitieverband 1x meer dan 10 doelpunten gemaakt, namelijk 13 afgelopen seizoen, verder meestal niet eens 5 per seizoen. Op hem of Rossi gokken lijkt mij risicovol, maar als geen zekerheidje kan worden gehaald, dan moeten we het maar met hen doen.

denistel

Citaat van: sunderland op december 11, 2017, 17:46:39
beide! Is al 4 jaar zo.

laatste 4 jaar in totaal 28 maakt he zal wel wat meer na de winterstop wese
maar ik heb er nu totaal geen gevoel bij dat ie er su maar ff 10 gaat maken
hoor. er mut zeker een andere spits komen in de winterstop anders faalt
de ts en booy.

sunderland

Hef et niet alleen over goals.Hoop op zeker ook op een spits

Delfzijl/Cambuur

Barto doet wat hij kan, en dat respecteer ik ten zeerste in hem.
Hij geeft nooit op is een echte vervelende spits voor een tegenstander, maar hij is niet goed genoeg voor
1e spits van Cambuur en al helemaal niet op een andere positie.
Desondanks ben ik wel fan van deze man hoe hij is in het leven en altijd zijn stinkende best doet.
Kan nog mee als supersub, sleuren trekken publiek opruien.
Het lijkt mij een toffe gast.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 11, 2017, 22:33:27
Barto doet wat hij kan, en dat respecteer ik ten zeerste in hem.
Hij geeft nooit op is een echte vervelende spits voor een tegenstander, maar hij is niet goed genoeg voor
1e spits van Cambuur en al helemaal niet op een andere positie.
Desondanks ben ik wel fan van deze man hoe hij is in het leven en altijd zijn stinkende best doet.
Kan nog mee als supersub, sleuren trekken publiek opruien.
Het lijkt mij een toffe gast.

Zou Barto niet een goede verdedigende middenvelder zijn? Verder naar voren  komt hij techniek en creativiteit te kort
Henk, held, bedankt

piene hassus

Je kenne Barto overal wel neersette, desnoods as cv of kieper ( het ie al us deen) hij doet alles naar syn fermogen