Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

als je hem op andere posities zet dan vind ik dat helemaal slecht want we hebben
toch andere spelers die op die posities horen,

maar ja dat is ook mijn grote verschil met de ts hier die hebben liever
harde werkers dan technische spelers mede daarom staan we oek su
laag. andere ploegen kiezen voor pure voetballers wij voor werkers.

Dokkumer

Citaat van: Huzumer op december 11, 2017, 18:28:18
Barto heeft als prof in competitieverband 1x meer dan 10 doelpunten gemaakt, namelijk 13 afgelopen seizoen, verder meestal niet eens 5 per seizoen. Op hem of Rossi gokken lijkt mij risicovol, maar als geen zekerheidje kan worden gehaald, dan moeten we het maar met hen doen.
Niet helemaal waar. 6,9,8,4,4,13 en nu 2 in 31, 27, 24, 29, 28 en 38 wedstrijden Rekening houdende met het aspect dat hij vaak niet eens eerste spits was is het moyenne natuurlijk nog niet heel hoog, dus een killer kunnen we hem niet noemen.

De Gast

Citaat van: Huzumer op december 11, 2017, 18:28:18
Barto heeft als prof in competitieverband 1x meer dan 10 doelpunten gemaakt, namelijk 13 afgelopen seizoen, verder meestal niet eens 5 per seizoen. Op hem of Rossi gokken lijkt mij risicovol, maar als geen zekerheidje kan worden gehaald, dan moeten we het maar met hen doen.

Dan kun je het seizoen wel afschrijven. Halen we de PO's niet eens. Rossi duurt ook nog wel maanden neem ik aan.

Laten we wel wezen: we kijken tot nu toe naar helemaal niks. Een labiel elftal dat met veel geluk soms eens wat puntjes pakt.

sunderland

Zwolle wou niet winnen. Bakker niet een Penel laten nemen.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op december 12, 2017, 22:52:19
Zwolle wou niet winnen. Bakker niet een Penel laten nemen.
Net te vroeg gewisseld helaas.

Bernardo

Dan mag hij ze nog niet nemen, die van Polen neemt ze altijd.   :_schater

Bernardo

En Ogbeche gaat maar door met scoren.

denistel

Citaat van: Bernardo op december 13, 2017, 07:13:49
Dan mag hij ze nog niet nemen, die van Polen neemt ze altijd.   :_schater

die had oek nog nooit 1 mist

hobbes

Prima wedstrijd weer, paar zeer goede reddingen

Collingwood

Als hij zo doorgaat hebben we helemaal geen nieuwe keeper nodig.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Hij heeft die lange mooi voor de gek gehouden.
Top gespeeld Erik ga zo door.

PePe

Man of the match. Door de strafschop te houden, heeft Cambuur gewonnen.

Yellow Army

Had man of the match moeten zijn imo
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op december 15, 2017, 23:56:12
Man of the match. Door de strafschop te houden, heeft Cambuur gewonnen.
+1
Henk, held, bedankt

AL

Goed bezig Keepertje!!