Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 17:13:37
Gouriye kan een speler uitspelen en heeft een goede trap.
Hij past goed in een camping elftal doet niets voor zijn beroep, behoudens lekker eten en drinken.
Absoluut geen aandrang om zijn kunnen te etaleren bij de club.
Heel snel afscheid nemen van zulke zakkenvullers.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 17:16:49
die speelt nooit dan kest oek niet een man uitspelen,

gister ruststand 2-0 dan had ik kip en gouriye er met een ingooit
oek boutzamar zat nog op de bank maar ja wij zetten er geen voetballers
in en dat is onbegrijpelijk.
je moet spelen om wedstrijdritme te krijgen en niet met mannen als Bosz en Barto daar kom je niet mee,Kip en Gouriye zijn veel meer voetballers.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 18:41:57
je moet spelen om wedstrijdritme te krijgen en niet met mannen als Bosz en Barto daar kom je niet mee,Kip en Gouriye zijn veel meer voetballers.
Met kip kan ik met je mee gaan, al hoewel hij te weinig heeft gespeeld om er een goede indruk van te hebben. Gouriye straalt de lamlendigheid van af en wil niet voetballen want anders had hij indien fit, al de anderen op de bank gehouden. Afgelopen dinsdag kon of wilde hij zich zelfs niet hij jong Cambuur onderscheiden.

John Hiatt

Hartkwaal ontdekt bij oud speler en City huurling. Bytiqi.

scc-aaron



Drumfather SCC


Collingwood

Helaas onhaalbaar voor ons natuurlijk, maar zou leuk zijn als wij in de winterstop weer zo'n soort verrassing aan konden trekken als hij toen was. Benieuwd of Van de Belt ook nog gaat laten weten of hij plan is de transfermarkt op te gaan in januari.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

in de jl zal dat wel een stuk minder worden denk ik.en we zullen wel eerst wat moeten
slijten voordat we nieuwe spelers kunnen halen.

Bankzitter

Er zijn al 40+ spelers (incl. Jong) dus inderdaad eerst goed de spelers doorlichten die we al hebben en doorselecteren. Spelers huren die niets toevoegen en eigen talent mogelijk in de weg staan in kapitaalvernietiging, dat heeft de vorige winterstop ook slecht uitgepakt. Al verwacht ik van vd Belt wel verstandige acties.

PePe

In 2014 was hij nog de Europese held bij Feyenoord, nu kwijnt hij weg op de bank bij Brighton & Hove Albion. Mogelijk keert Elvis Manu (23) deze winter terug in Nederland. Hij mag verhuurd worden en dat tegen gunstige voorwaarden. 'Niemand hoeft iets te betalen.'

Gratis dus!! Iets voor Cambuur?

DayDreamer

Als hij terug gaat naar NL, dan lijkt me rechterrijtje ED meest waarschijnlijk. Die gaat geen JL spelen.

Bernardo


Spine

Zo snel mogelijk verhuren; kut spits.

sunderland

Martijn BEDANKT!!!!!