Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Ontzettend goed afgemaakt beide doelpunten..

Een hele diepe buiging..

van je aller grootste fan :proost

Vlampiep

Citaat van: Spine op december 15, 2016, 20:47:21
Zo snel mogelijk verhuren; kut spits.
Heeee azijn pisser 2 echte spitsen doelpunten en dan mee verdedigen en bijna de derde.
De jong bij PSV droomt hiervan en verdomt het mee te verdedigen.

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op december 15, 2016, 21:09:17
Heeee azijn pisser 2 echte spitsen doelpunten en dan mee verdedigen en bijna de derde.
De jong bij PSV droomt hiervan en verdomt het mee te verdedigen.

Waarschijnlijk sarcasme.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 21:11:33
Waarschijnlijk sarcasme.

Dat is een feit..

Vandaag vriend en vijand verrast..

Lekker genieten van disse avond en zien wie we loten..

gewoon een fan

Vanavond erg effectief  :thumbsup

Als hij dit vast kan houden kan hij nog van waarde zijn dit jaar  :proost

Yellow Army

Heerlijk zo'n kutspits
Area 58

zeewolde


Geelblauwstiens


Yellow Army

Citaat van: Geelblauwstiens op december 15, 2016, 21:56:36
Past bij deze kutclub

Maar wel de mooiste kutclub van allemaal
Area 58

denistel

Citaat van: legeips op december 15, 2016, 21:16:57
Dat is een feit..

Vandaag vriend en vijand verrast..

Lekker genieten van disse avond en zien wie we loten..

mij nu juist minder want dit zijn wedstrijden waarin hij ruimte krijgt
en dan is ie gevaarlijk.was toen in het kampioens jaar ook zo oa
de goals tegen de graafschap en emmen uit. nu in de jl vooral
in thuiswedstrijden krijg je die ruimte niet en dan zie je zijn beperkingen
maar vandaag alle credits voor Barto hoor.

Collingwood

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 22:19:18
mij nu juist minder want dit zijn wedstrijden waarin hij ruimte krijgt
en dan is ie gevaarlijk.was toen in het kampioens jaar ook zo oa
de goals tegen de graafschap en emmen uit. nu in de jl vooral
in thuiswedstrijden krijg je die ruimte niet en dan zie je zijn beperkingen
maar vandaag alle credits voor Barto hoor.

Hoe hij het afrondde, met name die tweede, vond ik toch niet helemaal typisch Barto.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Vanavond 2 on-Barto achtige goals gezien. Geweldig.

vialli


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

OptaJohanVerified account
‏@OptaJohan
3 - Only Lionel Messi (6) has scored more goals against Ajax since the start of 2013/14 than Martijn Barto (3 - all competitions). Nemesis.

Leuk statistiekje.
Kalmte alleen kan u redden.