Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op december 10, 2016, 14:02:38
Misschien heb je wel gelijk en dan halen wij weer zo'n topper als V Veen, net als vorig jaar. 8P

V. Veen was 10 klasse beter als Barto. Nooit een kans gekregen van onze TS.

Holwerd voor Cambuur

Van Veen had ik hier héél graag gezien!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 13:04:59
2 knappe goals maar oek 4x weg stuurd en dan vliege die ballen alle kanten uit
ik kijk naar het totale beeld.
gebeurt de beste spitsen. 2 goals en een penalty mee is gewoon goed.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 13:18:02
Als Barto leert normaal een bal aan te nemen had hij er wel 6 kunnen maken gisteren. Wat mij betreft lekker door selecteren en laten gaan in de winter. Misschien wil HdJ hem wel weer hebben.
en wie als eerste en tweede spits?
MCL Hemmen hoef je niks van te verwachten.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 14:04:44
V. Veen was 10 klasse beter als Barto. Nooit een kans gekregen van onze TS.
gaf zelf aan dat zijn instelling niet altijd goed genoeg was. Je kansen moet je ook verdienen.

Bernardo

Citaat van: zeewolde op december 10, 2016, 14:17:34
en wie als eerste en tweede spits?
MCL Hemmen hoef je niks van te verwachten.

Een nieuwe halen en je hebt vd Streek nog.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 14:27:54
Een nieuwe halen en je hebt vd Streek nog.
vd streek is geen echte spits, en kip is nog lang uit de roulatie.

Overigens zie ik graag een nieuwe spits, met Barto als back-up.

Bernardo

Citaat van: zeewolde op december 10, 2016, 14:32:08
vd streek is geen echte spits, en kip is nog lang uit de roulatie.

Overigens zie ik graag een nieuwe spits, met Barto als back-up.

Maar vult het wel beter in als echte spits Barto.  ;)

zeewolde

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 14:45:04
Maar vult het wel beter in als echte spits Barto.  ;)
hij doet het beter, maar als je het veld breder houdt met echte buitens heb je ook meer aan Barto. En daar ligt het grootste probleem. Met Conraad inmiddels 5!  spelers die buiten zijn en nog krijgt geen trainer het voor elkaar met een linkspoot op links een rechtspoot op rechts en dan gewoon voorzetten afleveren.


Overigens lekker Narsingh op amateur basis erbij halen tot einde seizoen zou ook een leuke optie zijn.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 14:45:04
Maar vult het wel beter in als echte spits Barto.  ;)
Als Barto de technische begaafdheid zou hebben van Vd Streek, speelde hij bij Feijenoord.
Voor de 2 helft van de competitie een jong getalenteerde spits er bij en het spitsen probleem is opgelost.

denistel

vd streek die het immers ook helemaal geen techniek.is niet snel en komt geen
man voor bij. loopt goed in de ruimtes en ken hard schiete.

voor ons hele team geldt wie kan op snelheid of techniek een  man uit spelen
nou en dan houdt het snel op hoor..te veel de zelfde type spelers.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 16:46:08
vd streek die het immers ook helemaal geen techniek.is niet snel en komt geen
man voor bij. loopt goed in de ruimtes en ken hard schiete.

voor ons hele team geldt wie kan op snelheid of techniek een  man uit spelen
nou en dan houdt het snel op hoor..te veel de zelfde type spelers.
Gouriye kan een speler uitspelen en heeft een goede trap.

AL

Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 17:13:37
Gouriye kan een speler uitspelen en heeft een goede trap.

Maar is zo traag als wat

denistel

die speelt nooit dan kest oek niet een man uitspelen,

gister ruststand 2-0 dan had ik kip en gouriye er met een ingooit
oek boutzamar zat nog op de bank maar ja wij zetten er geen voetballers
in en dat is onbegrijpelijk.

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 16:46:08
vd streek die het immers ook helemaal geen techniek.is niet snel en komt geen
man voor bij. loopt goed in de ruimtes en ken hard schiete.

voor ons hele team geldt wie kan op snelheid of techniek een  man uit spelen
nou en dan houdt het snel op hoor..te veel de zelfde type spelers.
Heb je wel eens gezien hoe Vd Streek een bal vanuit de lucht in de loop op zijn zijkant van de schoen doodlegt en probleemloos mee neemt.
Het is geen pingelaar maar heeft goed inzicht daarbij voldoende techniek om een aantal grotere clubs op het hoogste niveau nieuwsgierig te maken.
Het is met afstand de meest complete speler bij Cambuur.