Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Henk bij de graafschap als trainer das net zoiets als Bennie Jolink als directeur bij Cambuur (hmmm nou ik erover nadenk..)

Collingwood

Niet echt een oud-speler, maar toch: Quincy Owusu uit de selectie gezet bij NEC na een 'opeenstapeling van incidenten'.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op december 06, 2016, 11:18:37
Niet echt een oud-speler, maar toch: Quincy Owusu uit de selectie gezet bij NEC na een 'opeenstapeling van incidenten'.
kan wel op proef bij ons komen??

Yellow Army

Citaat van: speculeter op december 06, 2016, 17:31:44
kan wel op proef bij ons komen??

Doe maar niet, we hebben iemand nodig die hier langer dan anderhalve dag blijft.
Area 58

Collingwood

Richard van der Made ‏@rvandermade 
De Graafschap heeft Henk de Jong bijna binnen als nieuwe hoofdtrainer. Beide partijen zijn al rond. Groningen is enorm gezakt met afkoopsom.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Gefeliciteerd Henk de Jong, veel succes daar en 1 plaats onder ons eindigen

Collingwood

Pijnlijk, Mark Diemers gepasseerd bij De Graafschap terwijl hij ook nog aanvoerder is.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

#3892
Haalt nog een aardig moyenne. Nu 4 goals en 3 assists in 16 wedstrijden, maar wel gemiddeld slechts 45 minuten per wedstrijd gespeeld. Dus eigenlijk 4 goals en 3 assists in 8 wedstrijden. Ook behoorlijk beslissend: De 1-0 en 3-2 tegen Jong Utrecht, de 0-2 tegen Telstar en de 2-1 tegen Volendam. (Dan reken ik het winnende doelpunt in de bekerwedstrijd tegen Rijnvogels nog niet mee.)

Was de ideale tweede spits geweest als we een echt goede nr. 9 hadden gehad. Voor de basis uiteraard eigenlijk niet goed genoeg.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

vd Streek is op dit niveau een prima spits met Barto pinchitter. Alleen zal met het wegvallen van Kip, nu vd Streek weer naar 10 gaan en dan Barto op 9 en dat gaat dus weer niet werken.

denistel

2 knappe goals maar oek 4x weg stuurd en dan vliege die ballen alle kanten uit
ik kijk naar het totale beeld.

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 13:04:59
2 knappe goals maar oek 4x weg stuurd en dan vliege die ballen alle kanten uit
ik kijk naar het totale beeld.
Dat is wel zo, maar over de gehele wedstrijd was Barto een stuk gelukkiger in zijn assists en acties dan Hoefdraad, die zich bijna iedere keer vast liep in zijn acties.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op december 10, 2016, 13:04:59
2 knappe goals maar oek 4x weg stuurd en dan vliege die ballen alle kanten uit
ik kijk naar het totale beeld.
Zou hij perfect zijn, dan speelt hij niet in lwd..
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Als Barto leert normaal een bal aan te nemen had hij er wel 6 kunnen maken gisteren. Wat mij betreft lekker door selecteren en laten gaan in de winter. Misschien wil HdJ hem wel weer hebben.

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op december 10, 2016, 13:11:53
Zou hij perfect zijn, dan speelt hij niet in lwd..

En dat vergeten een heleboel wel eens

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 13:18:02
Als Barto leert normaal een bal aan te nemen had hij er wel 6 kunnen maken gisteren. Wat mij betreft lekker door selecteren en laten gaan in de winter. Misschien wil HdJ hem wel weer hebben.
Misschien heb je wel gelijk en dan halen wij weer zo'n topper als V Veen, net als vorig jaar. 8P