Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: mugel op maart 29, 2016, 20:45:00
Er zijn meer voorbeelden, maar tekenend voor het kortzichtige spelersbeleid van afgelopen jaar is dat Mart Dijkstra niet meer vertrouwen heeft gekregen. Met het zekere vertrek van Mo en voorziene vertrek van Etiënne hadden we een mogelijke vervanger in handen. We hebben gezien wie dat nu proberen in te vullen.. Bij Sparta krijgt hij zelfs verlenging en zal hij volgend jaar wel floreren in de divisie waarin wij de komende jaren alleen op kunnen hopen.
Het niet (tijdig) lichten van de optie vorig jaar is een gemiste kans. Verantwoordelijken: Belt (was kennelijk al bezig met zijn nieuwe mislukte lucratieve uitdaging), Vegt (had kennelijk al plannen met onduidelijke andere spelers of wist het niet) en Keizer (was ook al bezig met zijn nieuwe uitdaging en zal nu wel spijt hebben).
Ik ben benieuwd wat de TS destijds heeft geadviseerd, of hadden ze toen al niet niet veel te zeggen hierover?

Hopelijk komen er de komende jaren mensen die het technisch beleid gaan verbeteren zodat we over 10 jaar, in een nieuw stadion, met alleen maar contractspelers die niet meer zo snel worden afgeserveerd, gaan promoveren!

Mart kon zeker blijven, maar wou zekerheid en garantie hebben dat hij in basis stond. Dat kan geen enkele club garanderen. Leuke speler, maar vond hem niet er uit springen vorige seizoenen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Als de technische mensen van Cambuur vorig seizoen hadden gezegd dat ze Dijkstra als potentiële opvolger van Reijnen of El Makrini hadden gezien waren ze verketterd hier op het forum. En nog terecht ook: hij heeft het hier aardig gedaan maar was toch zeker niet van het niveau Reijnen/El Makrini. Nu kun je zeggen dat we hem goed hadden kunnen gebruiken, maar dat vind ik eerlijk gezegd achteraf gepraat.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Er zijn me vier dingen bij gebleven van Dijkstra.

1. Een mooie vrije trap tegen NEC (kan me vergissen in tegenstander)
2. De goals bij Den Bosch in de beker.
3. Dat wanneer Dijkstra inviel hij vaak aan alle kanten voorbij gelopen werd.
4. De vakantie met Droste en Schepers op Mallorca, dat hij meer bij de burger king heeft gezeten dan op het strand gelegen heeft.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

eerste div of ere div maakt veel verschil ik denk dat hij snelheid te kort komt voor
het hoogste niveau.

Bankzitter

We konden Dijkstra toch na vorig seizoen geen basisplaats garanderen?  Dan is het logisch dat zo'n jongen meer minuten wil gaan maken op zijn leeftijd.
Gewoon mooi dat hij nu een lekker seizoen draait. Maar op zich was het gewoon logisch om Overgoor te halen op het middenveld, alleen had er ook nog wel een mannetjesputter bijg emogen voor als het voetballend niet lukt. Want dat missen we wel nu.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op maart 29, 2016, 22:03:37
Als de technische mensen van Cambuur vorig seizoen hadden gezegd dat ze Dijkstra als potentiële opvolger van Reijnen of El Makrini hadden gezien waren ze verketterd hier op het forum. En nog terecht ook: hij heeft het hier aardig gedaan maar was toch zeker niet van het niveau Reijnen/El Makrini. Nu kun je zeggen dat we hem goed hadden kunnen gebruiken, maar dat vind ik eerlijk gezegd achteraf gepraat.
Het was in mijn ogen een prima speler voor de posities 12 t/m 18, maar zeker geen basisklant. Dat hij het bij Sparta goed doet vind ik mooi voor hem, maar is voor mij nog niet een zekerheid dat het hier ook goed gegaan was. Denk ook niet dat hij een speler is die de kar kan trekken als het niet lekker loopt. Ik ben het dan ook helemaal met je eens Collingwood.

Dus ditmaal geen verwijt naar de TS en TD, al hoe graag we dit willen.

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2016, 22:14:18
Er zijn me vier dingen bij gebleven van Dijkstra.

1. Een mooie vrije trap tegen NEC (kan me vergissen in tegenstander)
2. De goals bij Den Bosch in de beker.
3. Dat wanneer Dijkstra inviel hij vaak aan alle kanten voorbij gelopen werd.
4. De vakantie met Droste en Schepers op Mallorca, dat hij meer bij de burger king heeft gezeten dan op het strand gelegen heeft.


:_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Ik las op het forum van de concurrent dat mark Diemers bedreigd is door Cambuur aanhangers ??
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Gasgeve


sunderland

Lees dan ook zijn eigen reactie. Storm in een glas water.... Er is vd week niks te melden in Nederland dus maken ze zelf maar iets. Ik denk dat er iemand stommerd heeft gezegd en dat mag niet he........

Nightmarelwd

Citaat van: sunderland op maart 31, 2016, 15:00:49
Lees dan ook zijn eigen reactie. Storm in een glas water.... Er is vd week niks te melden in Nederland dus maken ze zelf maar iets. Ik denk dat er iemand stommerd heeft gezegd en dat mag niet he........

Waar kan ik zijn reactie vinden?
MI-Sider for Life

sunderland

Omropfryslan internet

Collingwood

Zegt tegenover OF inderdaad dat het erg mee valt en noemt het een storm in een glas water.
Kalmte alleen kan u redden.

rudie

Citaat van: Collingwood op maart 31, 2016, 21:52:21
Zegt tegenover OF inderdaad dat het erg mee valt en noemt het een storm in een glas water.
Dat zat dan weer niet in het tv item hierover....

Collingwood

Citaat van: rudie op april 01, 2016, 01:18:24
Dat zat dan weer niet in het tv item hierover....

http://www.omropfryslan.nl/nijs/ad-ljouwerter-graafschapspiler-mark-diemers-wurdt-bedrige

Luister onderaan vanaf 02:17. Wel jammer dat ze dat dan niet in het tv item opnemen.
Kalmte alleen kan u redden.