Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: papier op april 04, 2016, 20:58:30
Heeft gewoon beter gespeeld dan die Vermeij van de Graafschap.

Een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten.
En wie heeft er een goal gemaakt?
Juist! Vermeij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op april 04, 2016, 21:21:38
Een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten.
En wie heeft er een goal gemaakt?
Juist! Vermeij.

Een spits mag je best op meer punten beoordelen. Een vrouw selecteer je ook niet puur en alleen op haar kwaliteiten in de keuken.

Dokkumer

Citaat van: papier op april 04, 2016, 21:30:40
Een spits mag je best op meer punten beoordelen. Een vrouw selecteer je ook niet puur en alleen op haar kwaliteiten in de keuken.
Die selecteer je toch eerst op de grootte van de tieten? In de keuken komt later wel.

denistel

nogmaals werkt zich de pleuris maar balaannames voor 95% slecht en dan duurt het allemaal
te lang. als je zag hoe hij verdedigde bij doe 1-0..liep achter uit en viel oek nog ken toch allemaal
niet.altijd respect voor hem maar beste is dat ie volgend seizoen lekker weer bij Harkema gaat spelen.

De Gast

Harkema Opeinde ja..

Inderdaad respect maar Barto had nooit 1ste spits moeten worden. Dat ken gewoon niet op dit niveau.. en dan laat je een jongen van 24 op de bank zitten wat in feite een verkapte sneer is naar Henk de Jong. Lijkt nergens op. Bij degradatie mag Keizer de hand in eigen boezem steken.

Cor

Citaat van: De Gast op april 05, 2016, 10:54:52
Harkema Opeinde ja..

Bij degradatie mag Keizer de hand in eigen boezem steken.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
We hebben over alles linies te weinig kwaliteit man. Dat is niet de schuld van Keizer

denistel

Citaat van: Cor op april 05, 2016, 22:19:27
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
We hebben over alles linies te weinig kwaliteit man. Dat is niet de schuld van Keizer

wel als hij betere spelers op de bank laat zitten toch.we hebben het al zo lastig
dus ik snap er niks van als v veen en Monteiro op de bank zitten.

legeips

Ik heb het al 100.000 keer gezegd, tot grote ergenis van een aantal forumleden..
Barto is een leuke stormram voor het laatste kwartiertje, dit niveau is voor hem niet weg gelegd.

Persoonlijk vind ik het rijkelijk laat, maar Veen moet vanaf nu de eerste man zijn en vertrouwen tanken. Mochteb we de nacompetitie halen dan geloof ik meer in hem dan in Barto..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: legeips op april 06, 2016, 19:33:33
Ik heb het al 100.000 keer gezegd, tot grote ergenis van een aantal forumleden..
Barto is een leuke stormram voor het laatste kwartiertje, dit niveau is voor hem niet weg gelegd.

Persoonlijk vind ik het rijkelijk laat, maar Veen moet vanaf nu de eerste man zijn en vertrouwen tanken. Mochteb we de nacompetitie halen dan geloof ik meer in hem dan in Barto..

ik ben de grootste Barto fan, maar ik ben het nu met je eens... :|
Henk, held, bedankt

PePe

Bij deze besloten, van Veen vanaf nu in de basis, en Barto op de bank.

Cor

Citaat van: denistel op april 06, 2016, 19:01:21
wel als hij betere spelers op de bank laat zitten toch.we hebben het al zo lastig
dus ik snap er niks van als v veen en Monteiro op de bank zitten.

Maakt volgens mij niks meer uit wie er speelt. Het is het hele seizoen al los zand. Wat ik zeg, alle linies hebben een zwaar kwaliteit tekort. Natuurlijk hoop ik dat er nog een kentering komt en moet de beste spelen maar hier zit totaal niks meer in.

carlo de leeuw

Citaat van: De Gast op april 05, 2016, 10:54:52
Harkema Opeinde ja..

Inderdaad respect maar Barto had nooit 1ste spits moeten worden. Dat ken gewoon niet op dit niveau.. en dan laat je een jongen van 24 op de bank zitten wat in feite een verkapte sneer is naar Henk de Jong. Lijkt nergens op. Bij degradatie mag Keizer de hand in eigen boezem steken.
Ik vind niet dat je dit volledige klote seizoen bij degradatie op het conto van Keizer zijn laatste wedstrijden kan schrijven maar Keizer zijn keuzes leiden tot op heden in elk geval tot helemaal niks hoopvols!

Bernardo

Dat hij elke keer in basis mag beginnen is tot daar aan toe. Maar dat hij ook elke wedstrijd de 90 minuten vol kan maken is belachelijk. Dit kan echt niet meer! Waardeloos.

Galdiano

Wat weet die Barto toch van de trainers, waardoor hij week in week uit mag starten?  :R
Gisteren 20x lange bal, en 20x verloor barto de bal.

De eerste beste actie van Van Veen, deelt hij gelijk een beuk uit aan viergever, en liet zich meteen zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

runner 1

Kan iemand deze man even uitleggen dat Barto op de bank moet beginnen en evt de laatste 10 min mag gebruiken en dat hij Kevin niet op de buiten moet zetten maar deze eigenwijze Amsterdammer heeft lak aan 9500 man op de tribunes.

Waarvan akte .