Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Puntje bij PSV? Je mag blij zijn als het geen 10 klapper wordt.. (waar ik overigens niet zoveel problemen mee heb)

Tot volgend jaar in de Eerste Klasse E.

Cor

Citaat van: De Gast op april 17, 2016, 23:02:38
Puntje bij PSV? Je mag blij zijn als het geen 10 klapper wordt.. (waar ik overigens niet zoveel problemen mee heb)

Tot volgend jaar in de Eerste Klasse E.

Van mij mag PSV met 10-0 winnen. Als 020 kampioen wordt na zo'n schandalige beslissing als vandaag zou het een schande zijn. Dan PSV maar op doelsaldo. Barto was bedroevend, rest ook. Vd Laan oké.

TopperM

Het is niet te geloven, die jongen struikelt nog over zijn eigen voeten, man man je ken er staat op maken dat hij 10 van de 10 keer balverlies leid

hobbes

Citaat van: Cor op april 17, 2016, 23:07:15
Van mij mag PSV met 10-0 winnen. Als 020 kampioen wordt na zo'n schandalige beslissing als vandaag zou het een schande zijn. Dan PSV maar op doelsaldo.

En na de wedstrijd van Ajax vorige week gun ik ze helemaal niks meer. Wat een zielig zooitje

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 17, 2016, 23:07:15
Van mij mag PSV met 10-0 winnen. Als 020 kampioen wordt na zo'n schandalige beslissing als vandaag zou het een schande zijn. Dan PSV maar op doelsaldo. Barto was bedroevend, rest ook. Vd Laan oké.
Ik vond de uitslag eigenlijk wel gunstig voor ons. Beter dan verlies van Ajax. Nu moeten ze 3 ronden scherp aan de bak en anders hadden ze waarschijnlijk de kop wel laten hangen.

rody rules


volgende week maar eens even op de bank! kan al weken geen potten breken

zeewolde

Citaat van: rody rules op april 18, 2016, 11:49:04
volgende week maar eens even op de bank! kan al weken geen potten breken
Deze week al ;)

Vlampiep

V.Veen en Barto zijn niet echt spitsen die rendement zullen geven als we zonder vleugelspelers spelen.
Beide worden gevaarlijk in de zestien als er vanaf de zijkanten messcherpe voorzetten komen.
Keizer verkiest zonder vleugelspelers te spelen met als gevolg dat de spits weinig potten kan breken, of dit nu Barto of V.Veen zal zijn.
Ook laat de  verdediging met name Peersman, Vitas te veel steken vallen om zeker te zijn de nul vast te kunnen houden.
Barto heeft een super instelling, maar komt echt wel te kort.
Met deze speelstijl zou V.Veen uit dode spel momenten rond de zestien iets kunnen betekenen.
Maar het is niet de onkunde van Barto, maar alles kan terug worden verwezen naar de trainer die de opstelling maakt.
Barto doet gewoon waar hij voor wordt betaald, namelijk zich 100% inzetten ondanks zijn gebrekkige techniek.


El Ma-kri-niii

Als je gewoon met twee buitenspelers speelt, pikt Barto z'n goaltjes ook wel mee. Ik zou altijd kiezen voor Van Veen, maar met dit spelidee wordt elke spits verkracht.

Ronnie tng

Citaat van: Cor op april 17, 2016, 23:07:15
Van mij mag PSV met 10-0 winnen. Als 020 kampioen wordt na zo'n schandalige beslissing als vandaag zou het een schande zijn. Dan PSV maar op doelsaldo. Barto was bedroevend, rest ook. Vd Laan oké.

Dan ben je echt zielig. Wat interesseert ons die arbitrale fout nou, gebeurt ons zo vaak. Hopen op een stunt en anders de schade zo beperkt mogelijk houden in Eindhoven. Wij spelen om degradatie, de rest boeit niet.

Woensdag spelers die op scherp staan maar even kaartje pakken

Cor

Citaat van: Ronnie tng op april 18, 2016, 13:33:19
Dan ben je echt zielig. Wat interesseert ons die arbitrale fout nou, gebeurt ons zo vaak. Hopen op een stunt en anders de schade zo beperkt mogelijk houden in Eindhoven. Wij spelen om degradatie, de rest boeit niet.

Woensdag spelers die op scherp staan maar even kaartje pakken

Vind jij me maar zielig, vind ik niet zo interessant  l0l resultaat tegen PSV zal toch nderlaag zijn en ons doelsaldo is ook kut. Twee wedstrijden thuis winnen en hopen dat Graafschap er twee verliest, dat is realistischer.

Ronnie tng

Citaat van: Cor op april 18, 2016, 13:36:36
Vind jij me maar zielig, vind ik niet zo interessant  l0l resultaat tegen PSV zal toch nderlaag zijn en ons doelsaldo is ook kut. Twee wedstrijden thuis winnen en hopen dat Graafschap er twee verliest, dat is realistischer.

Ja landelijk voor lul staan, 10-0 bij Eagles  vergeten? Dat wil je toch niet weer voor de club?

En steek dat vingertje maar in je holletje  :y

legeips

Citaat van: Cor op april 18, 2016, 13:36:36
Vind jij me maar zielig, vind ik niet zo interessant  l0l resultaat tegen PSV zal toch nderlaag zijn en ons doelsaldo is ook kut. Twee wedstrijden thuis winnen en hopen dat Graafschap er twee verliest, dat is realistischer.

Maar in godsnaam dan wel barto op de bank en veen in de spits..

Of blijven we het nu nog steeds oneens met elkaar...?

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op april 18, 2016, 13:53:05
Ja landelijk voor lul staan, 10-0 bij Eagles  vergeten? Dat wil je toch niet weer voor de club?

En steek dat vingertje maar in je holletje  :y
Verliezen is ingecalculeerd, maar met 10-0 verliezen om je tegenstander in een zadel te helpen? Nooit! Zelfs als je dkv er een loer mee zou kunnen draaien zou ik het niet willen..






Alhoewel :devil

Dokkumer

Citaat van: legeips op april 18, 2016, 13:56:28
Maar in godsnaam dan wel barto op de bank en veen in de spits..

Of blijven we het nu nog steeds oneens met elkaar...?
Mag ik me bij je aansluiten? :P Laat Barto maar invallen als het nodig is!