Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

helemaal niet wel goed lezen.hij doet er alles aan en doet ook goede dingen maar
iedereen ziet toch wel dat het allemaal veel te moeilijk gaat net als bij vd streek de
laatste tijden. waarom spelen ze dan toch altijd sorry maar dat snap ik niet

Monteiro heeft veel meer baltechniek en kan meestal in 1 x handelen waardoor
je meer snelheid in de aanvallen krijgt.
zelfde zou gelden voor Boutzamar maar die hebben ze helemaal nog geen kans gegeven
in het 1e.

runner 1

Barto kan je het best 15 min voor het einde brengen maar in de basis is een teken van onvermogen ,niet doen dus .

koosZevenaar

Citaat van: denistel op maart 22, 2016, 10:54:59
helemaal niet wel goed lezen.hij doet er alles aan en doet ook goede dingen maar
iedereen ziet toch wel dat het allemaal veel te moeilijk gaat net als bij vd streek de
laatste tijden. waarom spelen ze dan toch altijd sorry maar dat snap ik niet

Monteiro heeft veel meer baltechniek en kan meestal in 1 x handelen waardoor
je meer snelheid in de aanvallen krijgt.
zelfde zou gelden voor Boutzamar maar die hebben ze helemaal nog geen kans gegeven
in het 1e.
Jij zegt dat het allemaal te moeilijk gaat bij Barto en vd Streek.
Je vergeet te zeggen dat als het allemaal te gemakkelij gaat zoals bij Byrne, dat dan geen mens het snapt.
Ze komen te laat of doen helemaal niets.
Voor mij is Barto een held en ik heb heel veel waardering voor zijn werklust.
Mag er eens iets fout gaan, iedereen is beneden middelmaat, behalve Byrne dan

koosZevenaar

Citaat van: runner 1 op maart 22, 2016, 11:25:40
Barto kan je het best 15 min voor het einde brengen maar in de basis is een teken van onvermogen ,niet doen dus .
wie was zaterdagavond beter??????

SCC

Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Barto verreweg de beste instelling heeft en door nu nr 1 spits te zijn, kan ook absoluut met zekerheid worden vastgesteld dat hij het maximale uit zijn capaciteiten heeft gehaald. Hij is nu terecht onze eerste spits máááár daarentegen is het natuurlijk wel veelzeggend dát hij onze eerste spits is. Normaliter hoort Barto met zijn (met alle respect) beperkte capaciteiten/ kwaliteiten in de eredivisie 3de spits te zijn (zelfs bij de onderste clubs in de Eredivisie). Maar nu is er gewoon niets beters (ook vd Veen toont kennelijk op de training niet aan overtuigend beter te zijn).

legeips

Citaat van: SCC op maart 22, 2016, 14:26:04
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Barto verreweg de beste instelling heeft en door nu nr 1 spits te zijn, kan ook absoluut met zekerheid worden vastgesteld dat hij het maximale uit zijn capaciteiten heeft gehaald. Hij is nu terecht onze eerste spits máááár daarentegen is het natuurlijk wel veelzeggend dát hij onze eerste spits is. Normaliter hoort Barto met zijn (met alle respect) beperkte capaciteiten/ kwaliteiten in de eredivisie 3de spits te zijn (zelfs bij de onderste clubs in de Eredivisie). Maar nu is er gewoon niets beters (ook vd Veen toont kennelijk op de training niet aan overtuigend beter te zijn).

Word zo moe van bepalende factor training en instelling. Fraser baalde ook vorig jaar van de instelling op de training van zijn goalgetter. Maar in de wedstrijd stond kramer er vaak genoeg wel.

Van Veen mag voor mij als een oorwurm trainen, als hij maar doelpunten maakt. Ik zou ook niet tot op het bot gemotiveerd zijn als ik 2e keuze ben achter Martijn Barto..

Wat mij betreft start hij met Veen in de punt en hoop ik dat hij wel kan doen wat onze werklustige vriend al heel lang niet kan, gevaar stichten in de punt van de aanval.

Casuals-lwd

Citaat van: SCC op maart 22, 2016, 14:26:04
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Barto verreweg de beste instelling heeft en door nu nr 1 spits te zijn, kan ook absoluut met zekerheid worden vastgesteld dat hij het maximale uit zijn capaciteiten heeft gehaald. Hij is nu terecht onze eerste spits máááár daarentegen is het natuurlijk wel veelzeggend dát hij onze eerste spits is. Normaliter hoort Barto met zijn (met alle respect) beperkte capaciteiten/ kwaliteiten in de eredivisie 3de spits te zijn (zelfs bij de onderste clubs in de Eredivisie). Maar nu is er gewoon niets beters (ook vd Veen toont kennelijk op de training niet aan overtuigend beter te zijn).
Hij heeft geen rendement daar gaat het uiteindelijk om.

zeewolde

Citaat van: legeips op maart 22, 2016, 14:51:07
Word zo moe van bepalende factor training en instelling. Fraser baalde ook vorig jaar van de instelling op de training van zijn goalgetter. Maar in de wedstrijd stond kramer er vaak genoeg wel.

Van Veen mag voor mij als een oorwurm trainen, als hij maar doelpunten maakt. Ik zou ook niet tot op het bot gemotiveerd zijn als ik 2e keuze ben achter Martijn Barto..

Wat mij betreft start hij met Veen in de punt en hoop ik dat hij wel kan doen wat onze werklustige vriend al heel lang niet kan, gevaar stichten in de punt van de aanval.
hoeveel goals heeft van Veen op het hoogste nivo? Op basis waarvan het vertrouwen in hem? Omdat hij nog niet vaak genoeg gefaald heeft?

denistel

omdat hij nog niet 10 x achter elkaar in de basis heeft gestaan hier.we hebben hem gehaald in de
winterstop ik had verwacht dat mits fit hij gewoon alles zou gaan spelen en dat gebeurd niet.

van barto weet je dat zijn niveau niet meer omhoog gaat..bij van veen weet ik dat nog niet.

en dat er meer spelers zijn die niet goed spelen klopt zeker maar barto speelt op
een positie waar je de bal ook eens moet vast houden zodat we kunnen aan sluiten
en vandaar uit verder kunnen spelen en de druk op de verdediging minder wordt.

ik hoop dat ie er een zootje in schiet als ie speelt we zullen het zien.

legeips

Citaat van: denistel op maart 22, 2016, 17:54:20
omdat hij nog niet 10 x achter elkaar in de basis heeft gestaan hier.we hebben hem gehaald in de
winterstop ik had verwacht dat mits fit hij gewoon alles zou gaan spelen en dat gebeurd niet.

van barto weet je dat zijn niveau niet meer omhoog gaat..bij van veen weet ik dat nog niet.

en dat er meer spelers zijn die niet goed spelen klopt zeker maar barto speelt op
een positie waar je de bal ook eens moet vast houden zodat we kunnen aan sluiten
en vandaar uit verder kunnen spelen en de druk op de verdediging minder wordt.

ik hoop dat ie er een zootje in schiet als ie speelt we zullen het zien.

Amen :proost

SCC

Citaat van: legeips op maart 22, 2016, 14:51:07
Word zo moe van bepalende factor training en instelling. Fraser baalde ook vorig jaar van de instelling op de training van zijn goalgetter. Maar in de wedstrijd stond kramer er vaak genoeg wel.

Van Veen mag voor mij als een oorwurm trainen, als hij maar doelpunten maakt. Ik zou ook niet tot op het bot gemotiveerd zijn als ik 2e keuze ben achter Martijn Barto..

Wat mij betreft start hij met Veen in de punt en hoop ik dat hij wel kan doen wat onze werklustige vriend al heel lang niet kan, gevaar stichten in de punt van de aanval.
Juist dan moet een vd Veen zicht toch kapot schamen, dat hij niet eens op halve kracht kan aantonen dat hij beter is. Fraser had klaarblijkelijk geen alternatieven voor Kramer, onze TS heeft voor vd Veen wel een alternatief.
Je kunt nog zo moe worden, maar als jij het bedrijf waar je werkt draaiende houd door continu overuren te draaien en je collega's gaan 10x per dag roken, schijten en koffie halen en komen op de minuut nauwkeurig s'ochtends binnenwandelen en gaan s'middags wederom op de minuut nauwkeurig naar huis, waardoor jij hun werk moet doen... dan heb je het vast wel over inzet.

De Gast

Als je nog kans wilt maken om te overleven moet je gewoon Van Veen in de spits zetten. Zo wordt 't 'm zeker niet. Het is slikken of stikken.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op maart 23, 2016, 17:29:25
Als je nog kans wilt maken om te overleven moet je gewoon Van Veen in de spits zetten. Zo wordt 't 'm zeker niet. Het is slikken of stikken.

Waarom wel Van Veen en geen Berisha?
In Henk en Sandor we trust

Paderu

Als je als werkgever iemand in dienst hebt met een goede instellingn maar het product wat hij maakt is onder de maat dan wordt hij toch onslagen.
Inzet alleen is niet genoeg,

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 23, 2016, 17:29:25
Als je nog kans wilt maken om te overleven moet je gewoon Van Veen in de spits zetten. Zo wordt 't 'm zeker niet. Het is slikken of stikken.
ten eerste verwacht ik dat Keizer gewoon weer Barto opstelt ten tweede ziet V Veen hoe dramatisch het gaat en heeft waarschijnlijk ook iets van ''dat ik nu nog niet speel dan weet ik het ook niet meer''.Ik vind Keizer tot nu toe dramatisch trouwens