Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

morgen nog training idd :zweep

Yellow Army

Het ie al sketen? Een verrekte kringspier is nl ook zo opgelopen.
Area 58

Ronnie tng

Wat was narsingh ongelooflijk slecht zeg! Liep gister weer als een kip zonder kop rond. Een beetje snelheid voorin zonder buitens is prima, maar geen narsingh dus. Dit is een echte 433 speler, man soms voorbij en voorzetten dan houdt het wel op bij hem. Heb je in een 442 in mijn ogen niets aan.

wiekie1969

Citaat van: Ronnie tng op maart 07, 2016, 13:54:38
Wat was narsingh ongelooflijk slecht zeg! Liep gister weer als een kip zonder kop rond. Een beetje snelheid voorin zonder buitens is prima, maar geen narsingh dus. Dit is een echte 433 speler, man soms voorbij en voorzetten dan houdt het wel op bij hem. Heb je in een 442 in mijn ogen niets aan.

De man is een mentaal wrak. Zit veel meer in dan dat er uitkomt. Als je bang bent om fouten te maken ga je verkrampen.

okkele

weet je wel zeker dat je familie bent van die psv-gast?

:rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Mart Dijkstra, wat hadden we hem nu goed kunnen gebruiken. (wie heeft hem laten gaan?)

Dokkumer

Hij mocht blijven maar wou meer speelminuten. Daarom heeft hij niet bijgetekend.

PePe

Citaat van: Dokkumer op maart 14, 2016, 21:50:40
Hij mocht blijven maar wou meer speelminuten. Daarom heeft hij niet bijgetekend.

Mart had zonder twijfel dit seizoen meer speelminuten gekregen. (Sparta gaat goed)

Dokkumer

Citaat van: PePe op maart 14, 2016, 22:04:59
Mart had zonder twijfel dit seizoen meer speelminuten gekregen. (Sparta gaat goed)
Achteraf wel ja. Op voorhand zeker niet, snap zijn keuze nog steeds wel.

PePe

Een stukje van Martijn Barto in de VI, wie kan dit publiceren?

De Gast

Sta je plek svp vrijwillig af. Je doet alles waarvoor je niet in het veld staat.

Cor

Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:34:25
Sta je plek svp vrijwillig af. Je doet alles waarvoor je niet in het veld staat.

Noem mij 1 speler die wel iets goeds heeft gedaan vandaag

Marc S

Is alleen een van de weinigen die het echt wat doet van de spelers dat we er slecht voor staan..

De Gast

Citaat van: Cor op maart 19, 2016, 23:36:06
Noem mij 1 speler die wel iets goeds heeft gedaan vandaag

De complete verdediging. 1 kopgoal tegen. Kan gebeuren. Als je zelf 1,2 of 3 maakt is er niks aan de hand.

Cor

Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:40:43
De complete verdediging. 1 kopgoal tegen. Kan gebeuren. Als je zelf 1,2 of 3 maakt is er niks aan de hand.

Paal lat paal... Zelfde wedstrijd gezien?