Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 23, 2016, 19:37:19
ten eerste verwacht ik dat Keizer gewoon weer Barto opstelt ten tweede ziet V Veen hoe dramatisch het gaat en heeft waarschijnlijk ook iets van ''dat ik nu nog niet speel dan weet ik het ook niet meer''.Ik vind Keizer tot nu toe dramatisch trouwens
De keren dat ik V Veen heb zien spelen, gaf hij mij niet de indruk de pannen van het dak te gaan spelen.
Hij is een paar maal goed voor de goal geweest en werd goed aangespeeld, maar faalde in de afwerking.
Met andere woorden, hij heeft zijn visitekaartje nog niet afgegeven.
Barto zal waarschijnlijk beter in deze manier van voetballen passen dan V.Veen en kiest Keizer voor hem.

Dokkumer

Ik ben van mening dat je Barto ook niet als aanspeelpunt moet gebruiken maar als eindstation.
Je zet een boekhouder ook niet op een technisch project voor andere zaken dan de projectbegroting.

denistel

v veen moet oek het eindstation zijn toch.we hevve nog 6 wedstrijden zet hem nou maar 6 x in de basis,

barto het nou alweer een aantal wedstrijden in de basis staan en scoort afgezien van een mazzeltje
tegen f.noord immers geen goals.


PePe

Ik hoop dat Keijzer Van Veen heeft klaar gestoomd voor de komende wedstrijden, en dat hij ons gaat behouden voor de hoogste divisie.

moodygrunn

Waarom is iedereen wel geneigd om Van Veen een kans te geven en Berisha niet? Ik snap de logica nog niet. Beide blinken ze tot nu toe niet uit in professionaliteit; de een loopt niet warm maar loopt lauw. De ander traint wel hard, maar traint vooral het betere voetenwerk op de dansvloer. Lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2016, 00:04:58
Waarom is iedereen wel geneigd om Van Veen een kans te geven en Berisha niet? Ik snap de logica nog niet. Beide blinken ze tot nu toe niet uit in professionaliteit; de een loopt niet warm maar loopt lauw. De ander traint wel hard, maar traint vooral het betere voetenwerk op de dansvloer. Lood om oud ijzer als je het mij vraagt.

Omdat Van Veen in de winterstop als directe versterking werd gehaald, en Berisha aanvankelijk als ''veelbelovend talent'' (evenals Masek).

Neemt niet weg dat je van hen beiden 100% inzet en uiteindelijk ook enig rendement mag verwachten.
:koffie

Holwerd voor Cambuur

Met het anti-voetbal van Keizer maakt zelfs Higuain hier geen goals meer.
Ik heb (nergens op gebasseerd) het volste vertrouwen in vVeen omdat ik denk dat hij een echte spits is, maar als hij alleen tegen 4 verdedigers staat wordt het nooit wat.

Zeker thuiswedstrijden zie ik graag een voorhoede met Narsingh - vVeen - Rosheuvel/Hoefdraad/Houtkoop
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2016, 00:26:08
Met het anti-voetbal van Keizer maakt zelfs Higuain hier geen goals meer.
Ik heb (nergens op gebasseerd) het volste vertrouwen in vVeen omdat ik denk dat hij een echte spits is, maar als hij alleen tegen 4 verdedigers staat wordt het nooit wat.

Zeker thuiswedstrijden zie ik graag een voorhoede met Narsingh - vVeen - Rosheuvel/Hoefdraad/Houtkoop

Met zijn vijfen?  :_schater

Vlampiep

Citaat van: PePe op maart 23, 2016, 23:48:25
Ik hoop dat Keijzer Van Veen heeft klaar gestoomd voor de komende wedstrijden, en dat hij ons gaat behouden voor de hoogste divisie.
Dat help ik je ook hopen, maar gisteren tegen ONS had hij daar een voorschotje op kunnen nemen door er een stuk of 3 in te kletsen.
Niet gedaan, nog steeds niet het verschil gemaakt en dus geen recht van spreken.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op maart 24, 2016, 09:04:44
Met zijn vijfen?  :_schater
Heb je in ieder geval kans dat één van de drie een fatsoenlijke voorzet vanaf links geeft.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2016, 09:25:40
Dat help ik je ook hopen, maar gisteren tegen ONS had hij daar een voorschotje op kunnen nemen door er een stuk of 3 in te kletsen.
Niet gedaan, nog steeds niet het verschil gemaakt en dus geen recht van spreken.

Van Veen heeft gescoord toch.. en mede daardoor is er gewonnen van wat goedwillende amateurs. Zij het een beschamend krappe overwinning maar goed.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 23, 2016, 19:37:19
ten eerste verwacht ik dat Keizer gewoon weer Barto opstelt ten tweede ziet V Veen hoe dramatisch het gaat en heeft waarschijnlijk ook iets van ''dat ik nu nog niet speel dan weet ik het ook niet meer''.Ik vind Keizer tot nu toe dramatisch trouwens

Niks aan toe te voegen. Ik vrees een beetje dat hij zijn eigen ramen al heeft ingegooid en ons niet meer kan behouden voor de Eredivisie.

@ moody: als je ziet hoever Berisha al is gezakt.. Die wordt af en toe nog opgesteld bij het tweede maar scoort in elk geval al nooit meer.

Mand

Gewoon van veen en barto in de spits en dan gewoon alle ballen vanuit achterin naar van veen die verlengdt

Yellow Army

Citaat van: Mand op maart 25, 2016, 06:06:04
Gewoon van veen en barto in de spits en dan gewoon alle ballen vanuit achterin naar van veen die verlengdt

Moet ie wel eens een kopduel winnen. Heb ik hem tot op heden nog niet op kunnen betrappen.
Area 58

mugel

#3044
Er zijn meer voorbeelden, maar tekenend voor het kortzichtige spelersbeleid van afgelopen jaar is dat Mart Dijkstra niet meer vertrouwen heeft gekregen. Met het zekere vertrek van Mo en voorziene vertrek van Etiënne hadden we een mogelijke vervanger in handen. We hebben gezien wie dat nu proberen in te vullen.. Bij Sparta krijgt hij zelfs verlenging en zal hij volgend jaar wel floreren in de divisie waarin wij de komende jaren alleen op kunnen hopen.
Het niet (tijdig) lichten van de optie vorig jaar is een gemiste kans. Verantwoordelijken: Belt (was kennelijk al bezig met zijn nieuwe mislukte lucratieve uitdaging), Vegt (had kennelijk al plannen met onduidelijke andere spelers of wist het niet) en Keizer (was ook al bezig met zijn nieuwe uitdaging en zal nu wel spijt hebben).
Ik ben benieuwd wat de TS destijds heeft geadviseerd, of hadden ze toen al niet niet veel te zeggen hierover?

Hopelijk komen er de komende jaren mensen die het technisch beleid gaan verbeteren zodat we over 10 jaar, in een nieuw stadion, met alleen maar contractspelers die niet meer zo snel worden afgeserveerd, gaan promoveren!