Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:07:11
Dat klopt, maar Cambuur neemt het gratis over om hem vervolgens te verkopen voor een half miljoen aan die zelfde club?
Dan sla je als Zwolle zijnde de plank flink mis.
Zou mooi zijn toch, ze krijgen genoeg voor die harddraver en die hebben wij ook een beetje opgeleid...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 10:08:38
Zou mooi zijn toch, ze krijgen genoeg voor die harddraver en die hebben wij ook een beetje opgeleid...

Dat ben ik met je eens. Al zou ik Narsingh liever hier houden.
Dan gokken of Berisha en Streek voor de verkoop.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:07:11
Dat klopt, maar Cambuur neemt het gratis over om hem vervolgens te verkopen voor een half miljoen aan die zelfde club?
Dan sla je als Zwolle zijnde de plank flink mis.
zelfde als ajax...

SCCBerlikum

Computerspelheld Hemmen wacht nog op Eredivisie-club
Computerspelheld Hemmen wacht nog op Eredivisie-club
In het computerspel FIFA 14 was Michiel Hemmen als sterkste speler van de Eredivisie voor elke club waardevol als breekijzer, maar in de praktijk zit hij nu werkloos thuis. 'En op van die voetbalsites staat ook nog eens dat ik heel vaak geblesseerd ben.'
Hemmen is echter hartstikke fit. Net 28 geworden en in de kracht van zijn leven. Sinds maandag houdt hij zijn conditie op peil bij Jong Cambuur. 'Ik kon daar niet met het eerste meetrainen. Wegens mijn verdiensten voor de club mocht ik van trainer Arne Slot wel met de beloften meedoen. Hij gaf het antwoord dat ik eigenlijk ook van de A-selectie had verwacht. Maar daar zaten ze dus niet op me te wachten. Dat valt me eerlijk gezegd toch tegen van die club.'

Hogerop
Drie mooie seizoenen kende de spits namelijk bij de Leeuwarders. In zijn eerste jaar had hij met zeventien treffers een groot aandeel in het kampioenschap van de Jupiler League. En ook de eerste seizoenshelft van het daaropvolgende Eredivisieavontuur trapte hij ze makkelijk binnen. 'Voor mij was het ook vervelend dat trainer Dwight Lodeweges vertrok, onder hem was ik altijd eerste keuze. Met een beetje geluk had ik wellicht nog meer kunnen scoren en zelfs aan een stapje hogerop kunnen denken.'

Het ging echter van kwaad tot erger, ook al was zijn start veelbelovend met drie goals. 'Alles wat mis kon gaan, is in het jaar daarna ook misgegaan. Het begon met die rare botsing in de wedstrijd tegen Excelsior. Ik zou Sander Fischer een beuk hebben gegeven, waar ik op basis van videobeelden drie wedstrijden schorsing voor kreeg. Ik moet toegeven dat het er niet best uitzag op televisie, maar er was geen enkele opzet in het spel. Daarna raakte ik geblesseerd en was ik mijn plaats kwijt.'

Michiel Hemmen (tweede van rechts) is Sander Fischer de baas in een luchtduel. Later zou Hemmen de verdediger een beuk geven, wat hem op drie wedstrijden schorsing kwam te staan.
Michiel Hemmen (tweede van rechts) is Sander Fischer de baas in een luchtduel. Later zou Hemmen de verdediger een beuk geven, wat hem op drie wedstrijden schorsing kwam te staan.
Hemmen baalt dat er nu op papier een hele lijst kwetsuren achter zijn naam staat. 'Twee keer begon ik na een rugblessure te vroeg met trainen en dacht ik: kut, daar heb je het weer. En dan zie je op internet dat je steeds weer opnieuw geblesseerd bent geraakt. Dat is dan lekker voor je als clubs kijken naar je geschiedenis. Het is tegenwoordig een trend om te zeggen dat je geld maar een keer kunt uitgeven. En dan willen ze wel dat je sterk genoeg bent om minimaal 27 van de 34 wedstrijden te spelen.'

Zorgen
Daar maakt hij zich zelf geen enkele zorgen over. En ook de makers van FIFA hadden na een uitvoerige analyse van de Eredivisiespelers besloten destijds om niet de bonkige Michael Higdon of de kopsterke Graziano Pellè, maar de relatief onbekende inwoner uit Zaanstad te bombarderen tot krachtigste Eredivisiespeler. 'Dat is natuurlijk heel grappig om te horen, heb geen idee waar ze dat op baseren. Ik ben natuurlijk wel 1,93 meter en ik weeg 91 kilo. Daar moet nog iets af. Net onder de negentig, dan ben ik op mijn best.'

Zo nu en dan is er interesse, maar Hemmen (in het verleden actief bij FC Volendam, SC Veendam en AGOVV en het Belgische Westerlo) hapt niet zomaar toe. 'Ik wil wel in de Eredivisie spelen. Met alle respect, maar de Jupiler League heb ik na zes à zeven seizoenen wel gezien. En ik sta ook zeker open voor een buitenlands avontuur. Zelfs ver weg, hoor. Als er een heel grote zak geld tegenover staat.' (Oscar van der Horst)

DC

Wat een huilverhaal zeg..
Heb idee dat Hemmen zichzelf aardig overschat en van zelfreflectie zie ik ook weinig terug in zijn verhaal.

sunderland

Citaat van: DC op juli 07, 2015, 22:26:43
Wat een huilverhaal zeg..
Heb idee dat Hemmen zichzelf aardig overschat en van zelfreflectie zie ik ook weinig terug in zijn verhaal.
tis misschien een lulverhaal opzich .Verder niks verkeerds of zijn we weer vergeten dat Hemmen het eerste  seiz in de erediv voor de winterstop 1 vd beste spitsen van nederland was en ook aan het begin van dit seiz heel goed begon .Hij kan het echt wel maar is idd te veel geblesseerd geweest en liet zijn mentaliteit hem ook weleens in de steek

Montana

Hemmen is chronisch geblesseerd en dat is kut voor hem en ons.
Hemmen verdient veel waardering en heeft veel voor ons betekent, maar dat geldt andersom ook. Erger me wel aan zinnen als 'valt me tegen van die club'.

Yellow Army

Citaat van: Montana op juli 07, 2015, 22:59:16
Hemmen is chronisch geblesseerd en dat is kut voor hem en ons.
Hemmen verdient veel waardering en heeft veel voor ons betekent, maar dat geldt andersom ook. Erger me wel aan zinnen als 'valt me tegen van die club'.

Door die onterechte verontwaardiging krijg ik ook wat een rare nasmaak van dit verhaal. Het was toch Hemmen zelf die niet wilde bijtekenen om zijn transfervrije status te verzilveren. Maw, hij mag zijn handjes dichtknijpen dat hij hier uberhaubt nog mee mag trainen nu hij clubloos is.
Area 58

justremco

Hemmen was een goede spits maar leeft naar mijn bescheiden mening gewoon te weinig als een prof. Was de afgelopen periode gewoon veel te snel en veel te vaak geblesseerd. Dat ie dan met de beloften mee mag trainen vind ik netjes van Slot, bij het eerste loopt ie gewoon in de weg want daar hebben we al 3 spitsen.

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op juli 07, 2015, 23:05:44
Door die onterechte verontwaardiging krijg ik ook wat een rare nasmaak van dit verhaal. Het was toch Hemmen zelf die niet wilde bijtekenen om zijn transfervrije status te verzilveren. Maw, hij mag zijn handjes dichtknijpen dat hij hier uberhaubt nog mee mag trainen nu hij clubloos is.

Zeker na dat interview. Natrappen en moddergooien doe je maar ergens anders
In Henk en Sandor we trust

EdsjeSCC

Ik vond en vind het echt een verschrikkelijk beperkte spits. Bovenin de jupiler league of onderin de eredivisie is zijn plafond, blessureleed of niet. Voor zijn lengte niet sterk genoeg in de lucht, qua kracht is dat fifa verhaal een lachertje en ook niet een afmaker pur sang. Lekker naar NAC gaan straks

de Schoot

Komt van waardeloze site  :O

De Gast

Altijd gevaarlijk als ie meedeed. Mits fit vond ik hem de beste optie voor de spits. Jammer maar teveel geblesseerd geweest.

drg

Beetje makkelijk van Hemmen om zo te roepen, maar als je er constant uit ligt en als je directe vervangers een stapje beter presteren is de keuze natuurlijk snel gemaakt. Nu met Ogbeche en Berisha helemaal, en ook Barto heb ik vaak wat gevaarlijker gevonden dan Hemmen.

Marc S

Citaat van: drg op juli 08, 2015, 08:12:20
Beetje makkelijk van Hemmen om zo te roepen, maar als je er constant uit ligt en als je directe vervangers een stapje beter presteren is de keuze natuurlijk snel gemaakt. Nu met Ogbeche en Berisha helemaal, en ook Barto heb ik vaak wat gevaarlijker gevonden dan Hemmen.

Bij barto is het vooral dat hij vrijwel altijd fit is en er kan staan. Dat speelt ten opzichte van Hemmen zeker in zijn voordeel.