Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Heb altijd het idee gehad dat Lukoki graag beter wilde worden. Groeide gedurende het seizoen bij ons. Bij PEC Zwolle ook redelijk gespeeld. dus de transfer heeft hij helemaal zelf afgedwongen. Kan er alleen maar respect voor hebben.

speculeter

Zoals ik al zei....Concrete interesse in Narsingh.
Las net dat Duplan weggaat bij Utrecht.
Kop hem maar in.....

Grijskijkert

#2297
Citaat van: speculeter op juni 29, 2015, 11:41:09
Zoals ik al zei....Concrete interesse in Narsingh.
Las net dat Duplan weggaat bij Utrecht.
Kop hem maar in.....
Verdiep je eens in het systeem van Utrecht, dan kom je er achter dat Narsingh daar niet in past en waar moet Utrecht het geld vandaan halen...
Az zie ik veel eerder gebeuren, vooral nu Linssen naar Fc Grunn gaat...

EDIT: Az is ook niet waarschijnlijk die hebben hun pijlen gericht op Jahanbakhsh
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Utrecht kan dat niet betalen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: speculeter op juni 29, 2015, 11:41:09
Zoals ik al zei....Concrete interesse in Narsingh.
Las net dat Duplan weggaat bij Utrecht.
Kop hem maar in.....

Utrecht heeft niet genoeg geld om publiekslieveling Duplan te behouden, maar zou wel Narsingh kunnen halen (transfersom + contract)? Lijkt me sterk, eerlijk gezegd.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Lijkt me dat Duplan duurder is qua salaris dan Narsingh. Overigens verwacht ik niet dat zij de middelen hebben om Narsingh aan te trekken, dan had men daar Duplan ook wel behouden. Plus dat Utrecht eigenlijk niet met pure vleugelaanvallers speelt. Zo is Bob daar ook "verneukt".

Collingwood

Groningen wordt hem ook niet, denk ik. Gaan Linssen halen en zijn ook in onderhandeling met een Zweedse club over een aanvaller die zowel als diepe spits als rechtsbuiten kan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Citaat van: speculeter op juni 29, 2015, 11:41:09
Zoals ik al zei....Concrete interesse in Narsingh.
Las net dat Duplan weggaat bij Utrecht.
Kop hem maar in.....

Zoals vd Vegt al zei:  GEEN concrete interesse. Hooguit  informeren. Dat is heel wat anders dan concrete interesse want dan kan er spoedig een bod komen. Dat is volgens Vd Vegt (nog) niet aan de orde.

sunderland

Als we dit soort kwaliteit spelers vd hand doen dan word het dit seiz een heel lastig verhaal .Ik vind juist dat je hem moet verlengen .Dus contract opschroeven want ik weet zeker dat hij met zijn specifieke kwaliteiten hogerop kan .Hij zal dan veel geld kunnen opleveren .Nu zal dat weer veels te weinig zijn om de club een injectie te geven

Collingwood

Citaat van: sunderland op juni 29, 2015, 15:47:07
Als we dit soort kwaliteit spelers vd hand doen dan word het dit seiz een heel lastig verhaal .Ik vind juist dat je hem moet verlengen .Dus contract opschroeven want ik weet zeker dat hij met zijn specifieke kwaliteiten hogerop kan .Hij zal dan veel geld kunnen opleveren .Nu zal dat weer veels te weinig zijn om de club een injectie te geven

Mee eens! Idem voor Reijnen. Moeten ze zelf wel willen, natuurlijk...
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Inderdaad Sunderland.
Ik vind Narsingh onze beste aanvaller en een speler die hogerop kan.
Voordeel voor ons is dat hij blessuregevoelig is (anders was hij nooit gekomen en gebleven).

Met een goede linksbuiten erbij (snel en links) en een extra spits erbij, kunnen we uit ook heel gevaarlijk worden!!

AL

Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 16:00:02
Mee eens! Idem voor Reijnen. Moeten ze zelf wel willen, natuurlijk...

Reijnen, vd Streek (ondanks regelmatig slechte balaannames) en Narsingh zijn in mijn ogen spelers die hogerop zouden kunnen.
De rest vind ik leuk voor ons, maar niet goed genoeg voor een stap hogerop.

Collingwood

Citaat van: AL op juni 29, 2015, 16:03:23
Reijnen, vd Streek (ondanks regelmatig slechte balaannames) en Narsingh zijn in mijn ogen spelers die hogerop zouden kunnen.
De rest vind ik leuk voor ons, maar niet goed genoeg voor een stap hogerop.

Ik zie Overgoor ook wel als iemand die nog iets hoger zou kunnen spelen (vorig jaar hadden Groningen, DKV en Utrecht nog interesse in hem). Mooi dat hij en Van de Streek in ieder geval al voor meerdere jaren vastliggen.

Verder zou je zeggen dat Masek genoeg potentie heeft, maar dat is nu nog moeilijk in te schatten. Ook Heerings zou een Reijnen/Leeuwin/Van der Laan-achtige ontwikkeling door kunnen maken. Maar daar valt ook nog niks over te zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

ik denk dat Rosheuvel ook positief gaat verassen vond em afgelopen seizoen ook al ok.

oogt scherp op training en goeie voorzetten en zal zekers ook zijn goaltjes mee pikken.

John Hiatt

Was niet op de training vanmorgen. Geen idee waarom niet.