Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: sunderland op september 07, 2013, 12:16:35
Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.

DayDreamer

Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.

denistel

ja en 2x de 0 hebben gehouden en 1x 1 goal tegen.heracles vind ik een gelijkwaardige tegenstander
en met de steun van de 12e man kun je de 3 pt in eigen huis houden.

als ik zie hoe er getraind wordt dan heb ik er ook alle vertrouwen in.

Nightmarelwd

Citaat van: DayDreamer op september 07, 2013, 18:41:38
Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.

In vijf wedstrijden geen enkele wedstrijd weg gevoetbald. 
MI-Sider for Life

Cambuur123

Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)

Bernardo

Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)

Zetten gewoon Bel Hassani of Cziommer  op zijn plek, verder zal er wel weinig veranderen bij hun.

Unknown

Zou net zeggen, geen onaardige spelers.

Hopelijk 3 punten. Sowieso maar weer eens even scoren!!

Collingwood

Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)

Ik hoop niet dat de spelers ook zo arrogant zijn.

Als we net zo scherp en goed spelen als tegen Groningen, PSV, Roda tweede helft, etcetera, dan gaan we winnen, daar ben ik van overtuigd. Maar als de spelers denken 'och, dit doen we wel eventjes' (wat ik overigens niet denk!), dan gaat het zeker niet goed komen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Bascambuur op september 07, 2013, 13:38:19
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

KristCambuur

Belangrijke wedstrijd! 3 punten en we staan er erg goed voor!
Cambuur till I die!

denistel

Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

tegen roda 2e helft groningen en psv speelden wij ook goed voetbal toch.

speculeter

Tuurlijk......
uitgaan van je eigen kracht!!
daar moeten we nu wel eens achter zijn.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

Directe concurrent van ons voor de plaatsen 12, 13, 14  :devil
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?

Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chris Cambuur