Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 08, 2013, 20:02:48
goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?

Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
goh wat knap dat ze zonder vleugels en een centrale verdediger op het middenveld dan zo goed kunnen voetballen .Ennuh tis niet arrogant hoor ,wij spelen ook goed voetbal en kunnen zeker winnen .

IsmailvanEssen

In deze competitie kan iedereen van elkaar punten pakken... Ligt aan de dag.. gevoel in de koppies ect.. Het is mogelijk punten te pakken maar ik verwacht een zware wedstrijd.. Heracles is geen slecht team.. Cambuur moet gewoon goed combinatie spel blijven spelen zoals bij vlagen tegen psv en 2de helft roda..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel


dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter


ForzaCambuur1


666

Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:

Buscombi € 23,-

Vertrektijden bussen    
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Citaat van: 666 op september 09, 2013, 15:21:13
Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:

Buscombi € 23,-

Vertrektijden bussen    
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.

Mooi prijsje, kan daar dus wel.

Lore

Citaat van: DayDreamer op september 09, 2013, 15:27:05
Mooi prijsje, kan daar dus wel.

Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Unknown

Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.

Crone mietje!! :0=

dit is mien club

#56
Jip zit niet echt een risico aan dit duel

Maar goed

1 normale prijzen

2 geen uitkaart verplichting

Na deel

1 Buscombi

2 geen drank

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Unknown op september 09, 2013, 16:17:24
Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.

Crone mietje!! :0=
Dat ze met een bus moeten komen kan ik me momenteel nog indenken. Er is te weinig "veilige" parkeergelegenheid voor de auto's. Daarom vind ik jouw optie ook helemaal geen rare. Roep ik ook wel eens over onze uitwedstrijden met een wat hoger risico.

TM

Citaat van: Lore op september 09, 2013, 16:00:31
Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?

Crone legt iedereen een buscombi op. In de jupiler league moest 75% al met een buscombi komen en nu komen er meer uitsupporters en schijt meneer Crone al helemaal in zijn broek.

Leovardiascc

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 09, 2013, 15:07:58
Ist al uitverkocht? :0=

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 2h
Zaterdag komt Heracles Almelo op bezoek bij #Cambuur! Er zijn nog kaarten te koop, kijk op http://bit.ly/11NYbEg  pic.twitter.com/nWju1AAnpz

nog niet, zal vast wel goed komen !