Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Tom van Sichem is komende zaterdag, net als tegen NAC,  de scheidsrechter...

PeterTa

Iemand wat van de trainingen meegekregen? Hoe staan we ervoor in de aanloop naar deze belangrijke pot?  :scc

Bernardo

Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.

Daddy T.

Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 16:57:43
Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.

Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

waren anders nog genoeg kaarten te krijgen vanmorgen,,die toko mut vol en de  focus mut op deze partij
die derby is pas over 2 en halve week dus eerst deze maar eens winnen.

er werd pittig en goed getraind vanmorgen.....v brakel en christovao al1 loop werk

ritzmaier nog niet terug van interland van gister,,ook Savic was daar als die nog terug komt tenminste

rest was fit en ik denk dat we de zelfde opstelling krijgen als tegen psv

Bernardo

Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 17:41:20
Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?

Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!

jeff

Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Groningen thuis was het laatste weekend van de schoolvakantie.

Daddy T.

Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!

Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

uitverkocht wut het al1 tegen psv dkv ajax en f.noord denk ik

denistel

Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!

echt niet als je meer service kan bieden en meer sponsers kwijt kan lukt dat echt wel hoor.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiƫle supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.

denistel

Citaat van: Dokkumer op september 10, 2013, 18:28:15
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiƫle supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.

twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.

Yellow Army

Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!

Op dit moment wel ja, maar een nieuw stadion trekt altijd nieuwe bezoekers en sponsoren wat dus weer meer geld opleverd. Wat vervolgens tot betere sportieve prestaties zou moeten leiden. Wat vervolgens weer meer bezoekers trekt etc. etc.

Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer. In DKV zaten ook niet plotseling 25.000 strontskeppers op de tribune.
Area 58

marrumer


Dokkumer

Citaat van: denistel op september 10, 2013, 18:43:26
twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.
Twente zat toen ook al aardig tegen hun maximale capaciteit aan.. AZ en Vitesse heb ik ook niet meegerekend omdat hun oude stadions altijd nagenoeg vol zaten.