Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene


Ronnie tng


pvanbuijtene

#242
Citaat van: Ronnie tng op oktober 19, 2013, 10:31:07
Gedachten gebaseerd op niets.

Das niet geheel waar :proost
Ma begrijp dus dat het al eerder in de wedstrikd was?? Is t uitvak bij oms zo vervelend dat men er graag uit wil?