Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Dit is toch echt de eerstkomende wedstrijd! Zeer belangrijk! Houden we de punten in Leeuwarden, dan doet Cambuur het ontzettend goed. Hoop op uitverkocht stadion.

ForzaCambuur1

Citaat van: John Hiatt op september 04, 2013, 23:01:57
Hoop op uitverkocht stadion.

De wedstrijd tegen PSV was in ieder geval goede reclame  :thumbsup |:)

Unknown

Geen onaardig ploegje dat heracles. Hopelijk 3 punten. maar daarvoor zullen we eerst maar weer eens moeten scoren, ook nog maar 1 van de 5 wedstrijden gelukt.

drg

Ach, de beste speler die ze hadden is vertrokken, gelijk maken met de grond in een uitverkocht stadion

Ook Heracles moet weer ff aan de grond gezet worden namelijk   :proost

dit is mien club

Vol achter Cambuur, in een kolkend Cambuur stadion maken wij ze af.

Overigens moeten we dan ook actie voeren tegen het uit beleid

uit beleid = wan beleid
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.

Jules058

Deze pot is zo belangrijk win je deze dan zal de gehele sfeer en vertrouwen significant toenemen. Eerst gelijk in Eindhoven en dan thuis heracles op de knie! Cambuur komt er aan! 3punten in de pocket!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

fred

Blij dat die Duarte daar weg is....voor de rest hebben ze nu hetzelfde probleem met afmaken.
Met de steun vanaf minuut 1 erachter moet het helemaal goed komen !


3 punten.

666

Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:52:19
eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.

Daar heb je gelijk in,,, maar zij hebben wel een echte farmer als trainer  :P (Boer de Jonge)

Kapot speuluh die lui  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PeterTa

Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...

Eewal

Citaat van: PeterTa op september 07, 2013, 10:30:52
Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...

we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..

John Hiatt

Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..

Precies. Deze wedstrijd kan wel eens cruciaal worden voor de rest van het seizoen. Bij winst nestel je je stevig in de middenmoot.

Goudvinger

Inderdaad een belangrijke wedstrijd, zoals dat eigenlijk voor iedere wedstrijd geldt. De manier waarop Cambuur speelt (met Hemmen) moet toch uiteindelijk tot genoeg punten leiden om in ieder geval directe degradatie te voorkomen. Cambuur speelt gewoon goed, samenhangend voetbal en heeft daarmee een streepje voor op bijvoorbeeld NEC en NAC.

Yellow Army

Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..

Dat zal geen enkele wedstrijd zijn dit seizoen, maar dit zijn wel de tegenstanders waartegen de punten gepakt moeten worden. Zeer belangrijke wedstrijd dus!
Area 58

sunderland

Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder