Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Lore op april 11, 2014, 22:12:43
En je hebt gelijk gekregen! Nu is Willem II weer aan zet! Spannend is het wel....
Ja idd... Puur voor Cambuur hoop ik dan Dordrecht aan het langste eind trekt.

Goudvinger

Ik hoop op vers bloed, Dordrecht dus.

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 11, 2014, 22:14:57
Ja idd... Puur voor Cambuur hoop ik dan Dordrecht aan het langste eind trekt.

Sluit ik mij bij aan! Vind het ook wel mooi dat het zo enorm spannend is.
Dat was het vorig jaar ook al. De wedstrijden zijn niet om aan te zien,
Maar spannend is het wel!

Cambuur058

Citaat van: Lore op april 12, 2014, 15:07:38
Sluit ik mij bij aan! Vind het ook wel mooi dat het zo enorm spannend is.
Dat was het vorig jaar ook al. De wedstrijden zijn niet om aan te zien,
Maar spannend is het wel!
Nu eindhoven - Willem II: Come on eindhoven!

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op april 12, 2014, 16:48:07
Nu eindhoven - Willem II: Come on eindhoven!

't wordt um niet denk ik. Willem II staat al 0-2 voor.

Lore


speculeter

Willem 2 op 2-2.
Dordrecht 4-2 voor.

Lore

Citaat van: speculeter op april 18, 2014, 20:58:44
Willem 2 op 2-2.
Dordrecht 4-2 voor.

Inmiddels 3 - 2  ;(

Cambuur058

Helaas :(
hopen dat w2 nog punten gaat verspelen...

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 18, 2014, 22:38:25
Helaas :(
hopen dat w2 nog punten gaat verspelen...

Zelfs hun doelsaldo zit vlak bij elkaar! Echt heel erg spannend daar

EastSide058

Willem II moet volgende wedstrijd tegen de nummer 17, Telstar
Dordrecht tegen uit tegen het altijd lastige Den Bosch

WII in voordeel dus.

Als Willem 2 in de Eredivisie vind ik qua achterban goed in de eredivisie passen
Maar ik zie dordt ook graag komen want dan hebben we tenminste één absolute degradant.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Om toch de discussie maar weer een naar voren te halen dankzij de opmerking van Lore elders

Citaat van: Lore op april 20, 2014, 13:51:05
:_schater :_schater Groningen wil ook met een beloftenelftal naar de Jupiler league!

Het begint er na Feyenoord en Groningen onderhand op te lijken dat de Jupiler League de beloftencompetitie gaat worden, aangevuld met een paar eerste teams.
Iedereen heeft inmiddels gezien dat deze beloftenteams amper een rol van betekenis spelen in de competitie, toeschouwers blijven massaal thuis, ook bij de échte JL teams die niet warm lopen voor beloften.

Conclusie van de KNVB is dat het project dus na volgend seizoen gewoon doorgaat :'( :R

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 16:09:27
Om toch de discussie maar weer een naar voren te halen dankzij de opmerking van Lore elders

Het begint er na Feyenoord en Groningen onderhand op te lijken dat de Jupiler League de beloftencompetitie gaat worden, aangevuld met een paar eerste teams.
Iedereen heeft inmiddels gezien dat deze beloftenteams amper een rol van betekenis spelen in de competitie, toeschouwers blijven massaal thuis, ook bij de échte JL teams die niet warm lopen voor beloften.

Conclusie van de KNVB is dat het project dus na volgend seizoen gewoon doorgaat :'( :R

De KNVB kan toch niet met goed fatsoen hier mee door gaan, laat staan nog meer clubs toelaten? Het betekent echt het einde van de eerste divisie

Galdiano

Doorstroom vanuit amateurs JA!
Beloftenteams NEE!!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 20, 2014, 16:35:45
Doorstroom vanuit amateurs JA!
Beloftenteams NEE!!  :R

Precies en de enige manier om clubs een kans te geven om financieel te overleven in de JL. En doorstroom mogelijk te maken vanuit de amateur is door semiprofs toe te staan...