Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic


Collingwood

SC Cambuur laat Martijn van der Laan niet zomaar naar FC Groningen gaan

Op woensdag 23 april 2014 komt Cambuur-trainer Henk de Jong in de papieren versie van Voetbal International aan het woord over de interesse van FC Groningen in Martijn van der Laan, die ook door VI wordt bevestigd. Volgens het blad is Van der Laan een serieuze optie om de defensie van FC Groningen komend seizoen te versterken, en dit zal zeker niet anders zijn mocht de knieblessure die Nick Bakker gisteren opliep ernstig blijken te zijn. Trainer Henk de Jong: "Martijn is een steunpilaar in ons elftal. Als het aan mij ligt, wordt zijn contract opengebroken en speelt hij nog jaren met Cambuur in de Eredivisie. Een voetballende verdediger én een publiekslieveling. Daar zijn er maar weinig van."

VI schrijft dat Gerald van den Belt, algemeen directeur van Cambuur, eerder al liet weten dat Cambuur komende zomer in principe geen spelers hoeft te verkopen. 'Bij een vertrek van Van der Laan zullen de Groningers dan ook aardig moeten betalen', aldus VI.

Bron: www.fcgonline.nl
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Mooi zo....geef hem met henk maar een contract voor het leven! |:)

Lwdscc

Hoop dat hij zondag mee kan doen. Vandaag en gisteren niet getraind wegens buikgriep verschijnselen

Clint

Niet janken. Wat bananen er in en hoppa zondag.

YellowBlue


dit is mien club

We zijn woensdag haha..

paar daagjes ziek en klaar ist weer
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccvl

Citaat van: dit is mien club op april 23, 2014, 11:47:28
We zijn woensdag haha..

paar daagjes ziek en klaar ist weer

Maar gauw de prijsvraag invullen om zijn jubileumshirt te winnen! Haha! Misschien is die volgend jaar wel weg! Zou het wel heel erg jammer vinden, is toch een van de sterkhouders van het elftal. http://martijnvanderlaan.nl/prijsvraag/

Voorstopper

Citaat van: sccvl op april 24, 2014, 11:06:51
Maar gauw de prijsvraag invullen om zijn jubileumshirt te winnen! Haha! Misschien is die volgend jaar wel weg! Zou het wel heel erg jammer vinden, is toch een van de sterkhouders van het elftal. http://martijnvanderlaan.nl/prijsvraag/

Moeten we dan Ogbeche zijn echte leeftijd nemen of de leeftijd op zijn paspoort?
:_schater :_schater :_schater

ace1974

denk dat hij er zondag niet bij is   :( :( :(

Timmie

Citaat van: ace1974 op april 24, 2014, 11:22:16
denk dat hij er zondag niet bij is   :( :( :(

Ik denk volgend seizoen ook niet.. Misschien één keertje..;-)

sccvl

Citaat van: Voorstopper op april 24, 2014, 11:12:35
Moeten we dan Ogbeche zijn echte leeftijd nemen of de leeftijd op zijn paspoort?
:_schater :_schater :_schater

Hahahahaha! Ik heb een ruime schatting genomen voor het antwoord! :)

sccvl

Citaat van: ace1974 op april 24, 2014, 11:22:16
denk dat hij er zondag niet bij is   :( :( :(

Hij speelt al meer wedstrijden met deze kwetsuur waarom zou die nu ineens niet meedoen dan?

Timmie

Citaat van: sccvl op april 24, 2014, 13:24:45
Hij speelt al meer wedstrijden met deze kwetsuur waarom zou die nu ineens niet meedoen dan?

Omdat hij er bij de laatste thuiswedstrijd misschien bij wil zijn?! Thuis, publiek, sfeer...