Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: sunderland op juli 08, 2014, 12:10:22
.Hij verdiende minder dan een ton .x 3.5 en wat waarde .4,6 ton is netjes .Als hij nu 2 ton zou verdienen bracht hij 7.5 ton op .Tis niet anders

Dik onder de ton!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op juli 09, 2014, 09:25:27
Dik onder de ton!!
Ik vind het een prima (transfer)bedrag... Wat vind jij Richard?
IN HENK WE TRUST!!!