Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 17:22:06
Wat draait Sparta ook geweldig de laatste weken.. twee/drie puntjes uit de laatste acht duels.
Het vertrek van Vloet levert nog geen punten op. Ik had Sparta juist hoog staan bij de kampioenskandidaten.Maar het kan nog steeds via nacompetie. Misschien komen ze Roda nog tegen; daar hebben ze nog een appeltje mee te schillen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer

Citaat van: Tukker op april 06, 2014, 17:26:59
Het vertrek van Vloet levert nog geen punten op. Ik had Sparta juist hoog staan bij de kampioenskandidaten.Maar het kan nog steeds via nacompetie. Misschien komen ze Roda nog tegen; daar hebben ze nog een appeltje mee te schillen.
sparta haalt de nacompetitie waarschijnlijk niet eens.

SCC-J

Hebben toch periode?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 06, 2014, 17:56:25
Hebben toch periode?
Waren 3de achter dordrecht en een Jong-team  8P
Henk, held, bedankt

SCCornjum

Willem II heeft woensdagavond maar ternauwernood de koppositie in de Jupiler League bemachtigd. De Tilburgers wonnen het inhaalduel met De Graafschap in Doetinchem met 2-1. Bruno Andrade stelde pas in de 93e minuut de zege veilig vanaf de strafschopstip.
Watching Football Is Not A Crime

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCCornjum op april 09, 2014, 23:33:31
Willem II heeft woensdagavond maar ternauwernood de koppositie in de Jupiler League bemachtigd. De Tilburgers wonnen het inhaalduel met De Graafschap in Doetinchem met 2-1. Bruno Andrade stelde pas in de 93e minuut de zege veilig vanaf de strafschopstip.


He is back! _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: SCCornjum op april 09, 2014, 23:33:31
Willem II heeft woensdagavond maar ternauwernood de koppositie in de Jupiler League bemachtigd. De Tilburgers wonnen het inhaalduel met De Graafschap in Doetinchem met 2-1. Bruno Andrade stelde pas in de 93e minuut de zege veilig vanaf de strafschopstip.


Mag niet  :_schater
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op april 09, 2014, 23:33:31
Willem II heeft woensdagavond maar ternauwernood de koppositie in de Jupiler League bemachtigd. De Tilburgers wonnen het inhaalduel met De Graafschap in Doetinchem met 2-1. Bruno Andrade stelde pas in de 93e minuut de zege veilig vanaf de strafschopstip.
[/]

Hum, ik mis de borsten toch wel een beetje, maar goed dat je terug bent!
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: SCCornjum op april 09, 2014, 23:33:31
Willem II heeft woensdagavond maar ternauwernood de koppositie in de Jupiler League bemachtigd. De Tilburgers wonnen het inhaalduel met De Graafschap in Doetinchem met 2-1. Bruno Andrade stelde pas in de 93e minuut de zege veilig vanaf de strafschopstip.


_O_ _O_


Als je trouwens een paar wedstrijden voor het einde in de laatste minuten van De Graafschap wint ben je in mijn ogen topfavoriet voor de titel!

papagaaiensoep

Was geflatteerd, gelijkspel was terecht geweest aldus een goede kennis van mij en insider bij WII. Dit geldt echter voor alle clubs zo nu en dan wel eens dus hoe dan ook, over een heel seizoen staat iedereen wer die hoort. Met 14.000 man tijdens thuuswedstriid tegen Dordt bist gewoon eredivisionist. Voor Cambuur hew ik volgens mij liever Dordt die promoveert i.v.m. budgetten van de clubs concurrentie op de spelersmarkt, maar okay WII verdient het.

SCCornjum

Citaat van: papagaaiensoep op april 11, 2014, 13:10:23
Voor Cambuur hew ik volgens mij liever Dordt die promoveert i.v.m. budgetten van de clubs concurrentie op de spelersmarkt, maar okay WII verdient het.
Eens, directie in Dordt zegt al 24 uur feest, 12 maanden ellende..

West Bromwich Albion in Venlo vanmiddag voor de derby Fortuna-VVV..

Watching Football Is Not A Crime

papier

Graafschap - WII was echt een zaadpot, ben wezen kijken. Meer dan 3x achter elkaar een paas naar iemand in hetzelfde shirt heb ik niet gezien. Drie ballen het stadion uitgetrapt, zo slecht heb ik het nog nooit gezien.

Cambuur058

#1168
Dordrecht zet ff een 0-1 achterstand in 5 minuten om tot een 2-1 voorsprong
hoop dat ze kampioen worden!

nu al weer 2-2.
maar ze winnen vast wel

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 11, 2014, 20:42:31
Dordrecht zet ff een 0-1 achterstand in 5 minuten om tot een 2-1 voorsprong
hoop dat ze kampioen worden!

nu al weer 2-2.
maar ze winnen vast wel

En je hebt gelijk gekregen! Nu is Willem II weer aan zet! Spannend is het wel....