Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Eewal op maart 10, 2014, 20:19:05
whihi, ja?

Nienhuis en VdLaan zijn daar ook kijken, heb ik gelezen. Nienhuis houdt volgens mij ook wel van een lekkere maaltijd :proost

Cambuur058

Erg he met opie, onderkinnetje en al!  |:)

ForzaCambuur1

Profcarriere van hem is dus aflopende zaak.

Dokkumer

En dat vind ik jammer...

Verstuurd vanaf mijn spambox


jeff

Fc Dordrecht krijgt een nieuwe stadion die als proef gaat dienen voor het wk 2022.
http://www.fcdordrecht.nl/nieuws/nieuw-stadion-fc-dordrecht-als-proef-voor-wk
Moet in 2016 klaar zijn, kan ook makkelijk als ik die foto`s bekijk.

Len Cantello


Citaat van: jeff op maart 11, 2014, 20:41:58
Fc Dordrecht krijgt een nieuwe stadion
Het is toch zeker bij de beesten af dat het daar wel kan? Hier is het nog steeds wachten op de plaatselijke politiek. Zouden die ambitie- en visieloze kommaneukers er al uit zijn? 


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

jeff

Citaat van: Len Cantello op maart 11, 2014, 20:55:08
Het is toch zeker bij de beesten af dat het daar wel kan? Hier is het nog steeds wachten op de plaatselijke politiek. Zouden die ambitie- en visieloze kommaneukers er al uit zijn? 


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ze hebben daar alles al klaar, behalve het geld dat ontbreekt nog.
En die kommaneukers hier liggen vast nog steeds te slapen.

RotterdamLeeuwarden

Ik vind het een hoop geld, 12 miljoen voor maar 6000 plaatsen  :?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Citaat van: jeff op maart 11, 2014, 21:07:53
Ze hebben daar alles al klaar, behalve het geld dat ontbreekt nog.
En die kommaneukers hier liggen vast nog steeds te slapen.

Komt omdat de winkeliers in het centrum een grote vinger in de pap hebben. Willen geen concurrentie.

Clint

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 11, 2014, 21:26:32
Ik vind het een hoop geld, 12 miljoen voor maar 6000 plaatsen  :?

Dat is idd een boel geld. Er is ooit bij Cambuur uitgerekend dat je voor elke miljoen 1000 plaatsen kunt creeëren in een nieuw stadion.
Als je dan ook nog nagaat dat die lui daar op promoveren staan, had ik toch wat meer plaatsen geregeld.

Lore

Citaat van: clint op maart 12, 2014, 07:15:23
Dat is idd een boel geld. Er is ooit bij Cambuur uitgerekend dat je voor elke miljoen 1000 plaatsen kunt creeëren in een nieuw stadion.
Als je dan ook nog nagaat dat die lui daar op promoveren staan, had ik toch wat meer plaatsen geregeld.

Zou inderdaad logisch zijn geweest. Ik denk trouwens dat zij niet promoveren, ze verliezen te veel punten na de winter en staan nog maar 1 puntje voor

Bernardo

Citaat van: Lore op maart 12, 2014, 07:45:51
Zou inderdaad logisch zijn geweest. Ik denk trouwens dat zij niet promoveren, ze verliezen te veel punten na de winter en staan nog maar 1 puntje voor

1 punt achter. ;)

666

Citaat van: Lore op maart 12, 2014, 07:45:51
Zou inderdaad logisch zijn geweest. Ik denk trouwens dat zij niet promoveren, ze verliezen te veel punten na de winter en staan nog maar 1 puntje voor

Ik denk het ook niet, maar voor de verdeling van de F*x gelden zou het voor ons wel beter zijn (als we er in blijven :koffie )
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op maart 12, 2014, 08:00:23
Ik denk het ook niet, maar voor de verdeling van de F*x gelden zou het voor ons wel beter zijn (als we er in blijven :koffie )

En ook voor volgend seizoen zou dat fantastisch zijn, maar zoals het nu lijkt kunnen wij ons opmaken voor Willem II.....


Marc S

Ondertussen in de bier liga wint Fc oss "even" 8-0 van Emmen... Die lui staan 19e en dan denken we dat de eredivisie raar is op dit moment.