Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op februari 01, 2014, 10:59:46
De Boer niet blij met 1e divisie

De Boer is niet te spreken over de 15-wedstrijdenregel in de Jupiler League: "Het kan niet de bedoeling zijn dat talentvolle spelers worden geremd in hun ontwikkeling."
De regel houdt in dat de spelers van Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente die minimaal 15 wedstrijden in het 1e elftal hebben gespeeld, niet meer uit mogen komen voor het jeugdteam in de Jupiler League.

Bron: telegraaf

In de toelichtingsvideo gaat De Boer alleen in op de rem in de ontwikkeling van de spelers van Ajax en PSV. Hij zegt het niet, maar eigenlijk vindt hij dat de regel weg moet zodat er helemaal geen rem meer zit op de selectie van de jonge elftallen.

Afschaffen die teams in de jl.

Maar ze mogen zeker wel zomaar in ajax 1 spelen... logisch, gewoon vaste elftallen voor die lui.

Leovardiascc

Fc emmen - Achilles 29 0-0.

Oebele heeft zn debuut gemaakt maar had m wel een doelpunt gegund.

Lore

Schokker start wederom op de bank en dus 0 - 4 achter!

Leovardiascc

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 20:56:23
Schokker start wederom op de bank en dus 0 - 4 achter!

SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS  22m
Oebele Schokker viel in voor FC Emmen bij FC Emmen - Dordrecht. Hij pakte een gele kaart. Eindstand: 1-6. #cambuur #oei

:_schater :_schater

pvanbuijtene

Supporter volendam rent veld op en geeft speler mvv klap in gezicht ..

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 00:27:01
Supporter volendam rent veld op en geeft speler mvv klap in gezicht ..

En toen, en toen...........








Oh, het was geen mop!

pvanbuijtene

#1116
Citaat van: Lore op februari 22, 2014, 09:22:44
En toen, en toen...........








Oh, het was geen mop!

Ton werd ie gepakt en het was idd een palingsnuiver met drugs in zijn lichaam l8l

Marc S

En dan wilden een aantal ons niet in de eredivisie hebben vanwege onze "agressieve" supporters  :_schater

Overigens wel een schande dat dit moet gebeuren.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

OEBELE 2-0 tegen de palingvissers  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Nu een assist van Schokker, 3-0  :thumbsup.
Kalmte alleen kan u redden.

Leovardiascc

in de 75e minuut al weg?

wat een supporters, ze moeten zich doodschamen  :R

moodygrunn

Zit net FC Emmen - De Graafschap te kijken; volgens mij heeft Oepie goed te eten daar :)
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op maart 10, 2014, 20:17:13
Zit net FC Emmen - De Graafschap te kijken; volgens mij heeft Oepie goed te eten daar :)

whihi, ja?

DayDreamer

Citaat van: moodygrunn op maart 10, 2014, 20:17:13
Zit net FC Emmen - De Graafschap te kijken; volgens mij heeft Oepie goed te eten daar :)

Viel mij vorige week ook op ja.