Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

willem 2 op 1-0 in de ontknoping van de jupiler league.

Lwdscc

Dordrecht door een makkelijk gegeven pingel op 0-1 tegen Den Bosch

Lwdscc

3-0 Willem 11
1-1 Dordrecht

EastSide058

Citaat van: Lwdscc op april 21, 2014, 16:00:10
2-0 Willem 11
1-1 Dordrecht
Willem II virtueel kampioen dus
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Tukker

Citaat van: EastSide058 op april 21, 2014, 16:01:26
Willem II virtueel kampioen dus
En dat voor 13.000 !!! (Sorry SCC J) toeschouwers
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lwdscc

Citaat van: EastSide058 op april 21, 2014, 16:01:26
Willem II virtueel kampioen dus

Ja, maar er is gedoe met Kevin Brands. Die mocht van Willem 2 niet spelen en zit daarom niet bij de selectie..

Tukker

Citaat van: Lwdscc op april 21, 2014, 16:04:18
Ja, maar er is gedoe met Kevin Brands. Die mocht van Willem 2 niet spelen en zit daarom niet bij de selectie..
4 doelpunten van Henk Veerman in 11 minuten  _O_ bij Volendam-Achilles
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer

willem 2 is kampioen.

Lwdscc

 :0= Volgend seizoen met z'n allen naar Tilburg  :proost

Galdiano

Helaas Willem II kampioen!

Hopelijk nog punten aftrek  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: marrumer op april 21, 2014, 16:23:55
willem 2 is kampioen.
Wel de club die het het meest verdient.
Maar jammer, ik had toch liever de schapekoppen zien promoveren.
Dan moet dat maar via de nacompetitie; beide eredivisionisten afdalen  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

FC Dordrecht gaat bij de KNVB protest aantekenen tegen de uitslag van Willem II - Telstar (4-0). De Tilburgers werden vanmiddag kampioen tegen de club uit Velsen, die Willem II-huurling Kevin Brands buiten de basisopstelling hield. Volgens Telstar had Brands een hamstringblessure.

Brands werd in de winterstop door Telstar gehuurd van Willem II. De clubs spraken, zo bevestigde Telstar-trainer Marcel Keizer bij FOX Sports, af dat Brands niet zou meespelen in het onderlinge duel. Brands wilde zelf ook niet spelen tegen zijn 'oude' club.

FC Dordrecht, de nummer 2 van de Jupiler League, tekent nu tegen de gang van zaken protest aan. De KNVB kondigde al aan een onderzoek in te stellen. Het is in Nederland, in tegenstelling tot Engeland (gisteren speelde huurling Lewis Holtby niet met Fulham tegen zijn werkgever Tottenham Hotspur), verboden onderlinge afspraken te maken over de inzet van gehuurde tegen hun eigenlijke clubs.



Brands wilde ook niet spelen? Wat een raar mannetje is dat toch ook! Ik neem aan dat hij heeft aangeboden om die week het huurbedrag te vergoeden aan Telstar?

Bernardo

Tsja, alsof Dordrecht dat ooit wint.

renaldo

Volgend seizoen 2x Stillem 2= 6 punten in de pocket  _O_

Galdiano

Citaat van: Bernardo op april 21, 2014, 18:18:05
Tsja, alsof Dordrecht dat ooit wint.

Als ze ballen hebben word de beslissing volgende week gespeeld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets