Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juni 21, 2013, 20:40:50
:0=Cambuur.nl
Daar kom ik bijna nooit :devil
Zag het net op de FB pagina :P

poelie-lwd

Was een vaste waarde onder vd brom. Felle verdediger, ietwat te enthousiast in sommige gevallen. Overall vind ik het een prima speler voor ons.

Welkom jonguh!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

GerardFraneker



Een mooie complicatie van Ramon Leeuwin in zijn Ado tijd

Ronald

Verrassende aanwinst, redelijk jong met wat ervaring en bovendien een goede aanwinst die transfervrij is. Zal wel met wat minder salaris genoegen moeten nemen dan bij ADO, maar zal zich zeker na zijn blessure in de kijker willen spelen. Dus een leuke speler die zeker van waarde kan zijn voor Cambuur en tevens een concurrent voor Droste.

speculeter

De leeuw gaat en leeuwin komt....
We hadden het kunnen weten. :_schater

michello

Citaat van: Ronald op juni 21, 2013, 20:46:27
Verrassende aanwinst, redelijk jong met wat ervaring en bovendien een goede aanwinst die transfervrij is. Zal wel met wat minder salaris genoegen moeten nemen dan bij ADO, maar zal zich zeker na zijn blessure in de kijker willen spelen. Dus een leuke speler die zeker van waarde kan zijn voor Cambuur en tevens een concurrent voor Droste.

Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?)  Kunnen we nu door naar het middenveld  ;)

AL

Mits fit een hele goede! Er zit een risico in, maar wat mij
betreft de beste versterking tot nu toe gevolgd door v moorsel!

Dokkumer

Citaat van: michello op juni 21, 2013, 20:52:46
Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?)  Kunnen we nu door naar het middenveld  ;)
Hmm ik zit nog te wachten op een linksbenige verdediger.. Bij mijn weten zijn dat alleen vd Laan en Bijker...

AL

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:54:00
Hmm ik zit nog te wachten op een linksbenige verdediger.. Bij mijn weten zijn dat alleen vd Laan en Bijker...

En broekhof!

Bernardo

Citaat van: michello op juni 21, 2013, 20:52:46
Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?)  Kunnen we nu door naar het middenveld  ;)

Rechtsback: Droste, Leeuwin, de Vries
Rechtscentraal: Leeuwin, Dijkstra
Linksccentraal: vd Laan, Broekhof
Linksback: Bijker, vd Laan.

Normaal gesproken moet je het hier wel mee kunnen redden. En evt. Bakens nog.

Dokkumer

Citaat van: AL op juni 21, 2013, 20:54:50
En broekhof!
Oh ja die ook nog... Heb ik niet eens zien spelen afgelopen seizoen dus was ik niet op de hoogte.
Dan is het w.m.b. prima achterin, heb ondanks zijn rampseizoen best wel vertrouwen in Leon.

Len Cantello

Citaat van: Bernardo op juni 21, 2013, 20:56:07
Rechtsback: Droste, Leeuwin, de Vries
Rechtscentraal: Leeuwin, Dijkstra
Linksccentraal: vd Laan, Broekhof
Linksback: Bijker, vd Laan.

Normaal gesproken moet je het hier wel mee kunnen redden. En evt. Bakens nog.
Denk dat De Vries beter maar een leuke topklasser kan opzoeken. Die heeft nmm niks in een eredivisieteam te zoeken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Kan mooi verhuurd worden aan Emmen :_schater

denistel

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:39:53
Dusssss. Vandaar dat ik deze man al een tijdje niet heb zien ballen. Risicovolle aankoop, lijkt mij. Waar blijven de echte versterkingen?

tis oek geen aankoop hij is tranfervrij.....en de echte versterkingen wie versta je daar onder len cantello ik ben
wel benieuwd aan welk soort spelers je dan denkt.

Ronald

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:00:05
Denk dat De Vries beter maar een leuke topklasser kan opzoeken. Die heeft nmm niks in een eredivisieteam te zoeken.

De vries zou je eventueel achter de hand kunnen houden voor op het middenveld om een vuurtje om een wedstrijd op slot te gooien. Hij kan zowel achterin als op het middenveld spelen. Dus een goede reserve in geval van nood en zal niet veel kosten