Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op juli 07, 2014, 15:10:53
Nee toch? Kan ik mij niet herinneren? Of was dat tijdens een speelronde dat wij nog moesten spelen?

Dat was tussen 2 wedstrijden in ja.