Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Dat is inderdaad veel te weinig, de schuld aan het spelersfonds is een fors probleem !

yellow@ndblue

Cambuur ontvangt 'slechts' 275.000 voor Leeuwin

De Leeuwarder Courant stelde zaterdag dat met de transfer van Ramon Leeuwin naar FC Utrecht 400.000 à 500.000 gemoeid zou zijn. Henk Albers van De Huis aan Huis komt echter met een ander bedrag op de proppen. Hij meldt dat de Domstedelingen, die de verdediger donderdag presenteerden, 275.000 euro overmaken aan SC Cambuur.

De transfersom kan volgens de Cambuur-watcher nog wel oplopen. Als FC Utrecht kwalificatie voor Europees voetbal afdwingt, ontvangen de Leeuwarders een bonus van 50.000 euro. Tevens is met FC Utrecht afgesproken dat bij een eventuele doorverkoop 15 procent van het transferbedrag voor SC Cambuur is.

Leeuwin, die rept over een 'fantastische stap', wordt de duurste transfer ooit als hij met FC Utrecht Europees voetbal haalt. Dat is nu nog Raymond de Waard, die in 2000 voor 276.000 euro naar het Engelse Norwich City werd getransfereerd.

Bron:   http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/30396

pvanbuijtene

Al die dingen die je nu leest is allemaal napraterij.... weet niet wat de waarhdeid is.

wiekie1969

Fantastische stap zegt Leeuwin??? Lekker ballen met drama vdMaarel en prutser Bulthuis in de verdediging.

Succes Ramon!!!!!  :O :O :O

dizzhead

Gefeliciteerd Ramon! Bedankt en succes.  :proost

Timmie

Citaat van: wiekie1969 op mei 22, 2014, 19:55:12
Fantastische stap zegt Leeuwin??? Lekker ballen met drama vdMaarel en prutser Bulthuis in de verdediging.

Succes Ramon!!!!!  :O :O :O

Geef hem eens ongelijk. Volgend seizoen eindigt Utrecht weer gewoon boven Cambuur hoor.
Stap hogerop dus;-)

Eewal

Denk dat hij een moeilijk seizoen tegemoet gaat... Wordt lastig zo'n goed jaar als hier te evenaren.

sccvl

Citaat van: Eewal op mei 25, 2014, 10:36:56
Denk dat hij een moeilijk seizoen tegemoet gaat... Wordt lastig zo'n goed jaar als hier te evenaren.
Ik geloof niet dat ik dat met jou eens ben om eerlijk te zijn, denk dat die een mooi seizoen tegemoet gaat met Utrecht.

Eewal

Citaat van: sccvl op mei 26, 2014, 19:44:26
Ik geloof niet dat ik dat met jou eens ben om eerlijk te zijn, denk dat die een mooi seizoen tegemoet gaat met Utrecht.

oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!

sccvl

Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 19:56:49
oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!
Dat absoluut inderdaad! Ben heel erg benieuwd hoe die zich in utrecht ontwikkelen gaat!

Dokkumer

Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 19:56:49
oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!
Bij den Haag heeft hij laten zien dat hij een hoger niveau aankon, zijn blessure wierp roet in het eten. Hij heeft dit seizoen laten zien dat hij een hoog niveau kan halen.. Ik zie geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij niet weer zo'n seizoen zou kunnen draaien of zelfs nog wat doorgroeien.

SCCRulez

Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 09:13:08
Geef hem eens ongelijk. Volgend seizoen eindigt Utrecht weer gewoon boven Cambuur hoor.
Stap hogerop dus;-)
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..'  ;)

speculeter

Citaat van: SCCRulez op mei 26, 2014, 21:48:26
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..'  ;)
:_schater

speculeter

Gelezen in lc van vandaag...
lodeweges had graag leeuwin meegenomen naar dkv
dit ging om diverse redenen niet door
met name budgetair.

Eewal

Citaat van: speculeter op juni 21, 2014, 09:38:23
Gelezen in lc van vandaag...
lodeweges had graag leeuwin meegenomen naar dkv
dit ging om diverse redenen niet door
met name budgetair.

off topic: volgend seizoen best kans boven die lui te eindigen :)